دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1395 - 10:00

دکتر انگجی: تکریم ارباب رجوع از ویژگی‌های یک کارمند خوب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: «تکریم ارباب رجوع از ویژگی‌های یک کارمند خوب است.»
کد خبر : 91913

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سیدجواد انگجی در نشست صمیمی با کارمندان دانشکده پزشکی واحد تبریز با تأکید بر آرامش روانی همکاران در دانشگاه گفت: «اکنون به برکت خون شهدا در کشوری امن زندگی می‌کنیم و در دانشگاه‌ها به تحقیق، پژوهش و تحصیل علم می‌پردازیم.»


انگجی با گوش دادن به مشکلات کارمندان این دانشکده در راستای حل مشکلات آنان دستورهایی ویژه داد و اظهار کرد: «تقوا، تکریم ارباب رجوع، شرح صدر، مردم دوستی، فروتنی، گشاده‌رویی و خوش اخلاقی، تسریع در امور محوله، صمیمت و همکاری در محل کار از مهمترین ویژگی‌های کارمند خوب و شایسته است.»


رئیس واحد تبریز با توجه به مشکلات عمرانی در دانشکده پزشکی و تاکید بر بررسی و حل سریع آن تصریح کرد: «ایجاد و ارتقای انگیزش در کارکنان سازمان‌ها یکی از مهمترین وظایف مدیران است و در این زمینه هر قدر افراد نیازهای ارضا شده بیشتری داشته باشند، رفتارهایشان عقلایی‌تر و منطقی‌تر خواهد شد که شناخت راه‌های ایجاد و تقویت انگیزش در آنان از وظایف مهم سازمان‌هاست.»


در ادامه دکتر علی کرامتی فرهود معاون اداری و مالی دانشگاه، مهدی الله‌وردی‌زاده مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و حسین شبان رئیس کارگزینی دانشگاه به شنیدن مسائل و مشکلات مطرح‌شده پرداختند و به سوالات حاضران پاسخ دادند.


نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای شورای اداری با کارکنان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به همت اداره کل امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب