دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کامبربج در نتفلیکس خبر داد؛

حضور «دکتر استرنج» در «انتقامجویان ۵»

حضور «دکتر استرنج» در «انتقامجویان ۵»
بندیکت کامبربج، بازیگر محبوب شخصیت «دکتر استرنج» در مجموعه آثار کمپانی مارول، از حضور در قسمت پنجم فیلم «انتقامجویان» و زمان آغاز این پروژه خبر داد.
کد خبر : 918895

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بندیکت کامبربچ که با بازی در نقش شخصیت کمیک «دکتر استرنج» به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول تبدیل شده است، اخیراً اعلام کرده است که در فیلم مورد انتظار «انتقامجویان ۵» (Avengers 5) حضور خواهد داشت. او همچنین به زمان آغاز تولید این فیلم اشاره کرده است.

این بازیگر انگلیسی در ویدیویی که اخیراً توسط نتفلیکس منتشر شده است، برخی از نمادین‌ترین نقش‌های خود را نام می‌برد. دراین‌میان او به شخصیت دکتر استرنج اشاره کرد و اطلاعاتی را در رابطه با آینده این کاراکتر به اشتراک گذاشت.

در این ویدئو زمانی که صحبت از مجموعه فیلم‌ها «انتقامجویان» رسید، کامبربچ رابطه کاری‌اش با مارول را ستود و گفت که مشتاقانه منتظر پنجمین فیلم انتقام‌جویان است که فیلم‌برداری آن در سال آینده آغاز می‌شود. او اعلام کرد: «این یک رابطه بسیار دوست‌داشتنی با کمپانی مارول است. من مشتاقانه منتظر انتقام‌جویان در سال آینده هستم. طوفانی در راه است.»

تمام آنچه که از «انتقامجویان ۵» می‌دانیم

پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «انتقامجویان» را شاید بتوان بدشانس‌ترین آنها دانست. دو فیلم قبلی این اثر یعنی «جنگ بی‌نهایت» و «پایان بازی» از موفق‌ترین قسمت‌های دنیای سینمایی مارول بودند که رکوردهای فوق‌العاده‌ای را هم در گیشه سینماها از خود به یادگار گذاشتند. همین مسئله کار تولیدکنندگان این مجموعه برای ساخت قسمت بعدی را بسیار سخت می‌کرد. 

با این وجود اما برنامه‌ریزی‌ها از قبل انجام شده بود و طبق برنامه فیلم «انتقامجویان؛ سلسله کنگ» قرار بود به عنوان قسمت پنجم این مجموعه به نمایش درآید، اثری که این بار شخصیت منفی آن کنگ، پیش از این در دو اثر یعنی سریال «لوکی» و قسمت آخر فیلم «مرد مورچه‌ای» حضور داشت و دوستداران مارول با چهره و شخصیت او آشنا شده بودند.

 اما پس از حواشی به وجود آمده پیرامون زندگی شخصی جاناتان میجرز (بازیگر نقش کنگ) در سال گذشته، این بازیگر از دنیای سینمایی مارول اخراج شد و شخصیتی که او به تصویر می‌کشید، از پروژه جدید «انتقامجویان» کنار گذاشته شد و نام فیلم نیز به «انتقامجویان ۵» تغییر پیدا کرد. طبق برنامه اولیه مارول ابتدا قرار بود پیش تولید و تولید این پروژه در سال جاری آغاز شود؛ اما اکنون وضعیت آن مشخص نیست.

تاریخ اکران پنجمین قسمت از «انتقامجویان» نیز در حال حاضر برای ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱ می ۲۰۲۶) تعیین شده است. درحالی‌که قبلا برای یک سال پیش از این یعنی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده بود؛ اما به دلیل مشکلاتی که به آن اشاره شد این فیلم نیز به فهرست طولانی آثاری اضافه شد که پخش آن با تاخیر مواجه می‌شود. دلیل این اتفاق هم این بود که به دلیل حذف بازیگر نقش کنگ، بسیاری از فیلم ها و سریال‌های فاز ۵ و ۶ دنیای سینمایی مارول با بازنویسی‌ها کلی و جزئی مواجه شدند.

در حال حاضر و طبق گزارش‌های رسانه‌ها بین‌المللی حوزه سینما، در مورد مشارکت احتمالی شاون لوی (فیلمساز مطرح هالیوودی) در این فیلم، اشاره شد و در رابطه با شخصیت‌هایی هم در اثر حضور دارند به نام بیش از ۶۰ شخصیت دنیای سینمایی مارول اشاره شده که می‌توانند نقش‌های خود را در قسمت پنجم «انتقامجویان» تکرار کنند. درحالی‌که هیچ چیز هنوز تایید نشده بود، نام‌هایی مانند مارک روفالو (هالک)، کریس همسورث (ثور)، بندیکت کامبربچ (دکتر استرنج)، تام هیدلستون (لوکی) و... همگی در این فهرست قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب