دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی ۲۶ میز خدمت در ۲۶ مسجد شهر تهران به مناسبت هفته قوه قضائيه

برپایی ۲۶ میز خدمت در ۲۶ مسجد شهر تهران به مناسبت هفته قوه قضائيه
دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد جامع سیدالشهدا (ع) در منطقه ۴ تهران، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.
کد خبر : 918719

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی صالحی ضمن تبریک هفته قوه قضائيه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری  و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، بمناسبت هفته قوه قضائيه به اتفاق جمعی از معاونان قضایی در منطقه ۴ تهران، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی شد.

وی افزود: این میز خدمت قضایی بصورت همزمان در ۲۶ مسجد در مناطق مختلف شهر تهران و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران قضایی برگزار و در این راستا به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی شد.

صالحی  یادآور شد: علاوه بر این برنامه، بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران ماموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضایی شهروندان اقدام کنند.

دادستان تهران تصریح کرد: معاونین دادستانی تهران علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با چنین اقداماتی بتوانیم گام‌های موثری در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ملت بزرگوار ایران برداریم.

لازم بذکر است که در این برنامه امام جماعت مسجد جامع سیدالشهدا (ع) نیز طی سخنرانی خود بعد از نماز مغرب و عشاء، ضمن تقدیر از سیاست قوه قضاییه مبنی بر حضور و استقرار قضات و مدیران قضایی در میان مردم و نمازگزاران، این اقدام دادستانی تهران را گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه، عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته