اعتباربخشی همراه اول به مشترکان/ سقف قطع حساب میان دوره سیمکارتهای دائمی افزایش یافت
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، طی چند روز گذشته برخی مشترکان سیمهای دائمی همراه اول پیامکی را با مضمون «مشترک ارزشمند و گرامی، به منظور رفاه بیشتر شما در استفاده از خدمات گسترده و متنوع همراه اول، میزان اعتبار قطع میان دوره شما بدون نیاز به پرداخت سپرده جدید افزایش یافته است» دریافت کردند که حالا همراه اول علت این اقدام خود را اجرای طرح اعتبار دهی به سیمکارتها عنوان کرده است.
این پیام برای بسیاری از مشترکان نامفهموم بود و در همین راستا همراه اول پیام دیگری را در جهت توضیح این موضوع ارسال کرده که در آن آمده است:
«مشترک ارزشمند و گرامی، طرح افزایش اعتبار سقف میاندوره صرفا به منظور افزایش رضایتمندی و رفاه بیشتر شما در جهت استفاده مطلوبتر از خدمات بوده و استفاده از تسهیلات آن، هیچ هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت. در صورت عدم تمایل به استفاده از این امتیاز ویژه، عدد 117 را به سرشماره 9810 ارسال و یا سرشماره #117*10* را شماره گیری کنید.»
همچنین همراه اول در اطلاعیهای اعلام کرد که در طرح اعتبار دهی، سقف قطع میاندوره برخی از مشترکان دائمی بر اساس ارزش شماره تلفن همراه، میزان خوش حسابی، مبلغ قبوض پرداختی و مدت زمان حضور در همراه اول، افزایش یافته و پیامک اطلاع رسانی آن از طریق سرشماره ۹۸۱۰+ برای این دسته از مشترکین ارسال شده است.
تا قبل از اجرای این طرح، این دسته از مشترکان فقط بر اساس میزان ودیعه شان مشمول دریافت پیامک اخطار و در نهایت قطع یکطرفه میان دوره می شدند که باعث تکدر خاطر میشد.
پس از اجرای طرح، سقف قطع میان دوره این گروه از مشترکین از ۲۰۰ هزار ریال تا ۱۰ میلیون ریال افزوده شده و به سقف اعتبار ودیعه شان اضافه شده است. به عبارت دیگر افزایش سقف قطع میان دوره به ازای هر مشترک متفاوت و منحصر بفرد است.
مزایای این طرح برای مشترکین دائمی که از سرویس رومینگ بینالملل استفاده می کنند، بیشتر است چراکه عمدتاً این دسته از مشترکین به علت مسافرت به خارج از کشور، با قطع میان دوره مواجه میشدند.
این اطلاعیه میافزاید: این طرح به صورت مرحله ای برای سایر مشترکین دائمی نیز به اجرا در خواهد آمد و مشمولین طرح از طریق پیامک از میزان افزایش اعتبار خود مطلع خواهند شد.
انتهای پیام/