دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1403 - 11:36
زارعیان:

تریبون آزاد و گفت‌وگوی انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شود

تریبون آزاد و گفت‌وگوی انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بر ضرورت تشکیل تریبون آزاد و گفت‌وگوی انتخاباتی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.
کد خبر : 918520

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در نشست هم‌اندیشی استادان و کارکنان که در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: با توجه به حادثه ناگواری که برای رئیس جمهور در مسیر خدمت به مردم رخ داد و ایشان به درجه رفیع شهادت رسیدند، باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و در این فرصت باقیمانده تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به فرصت باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این دوره، زمان برای آماده‌سازی بسیار کم است و باید در فرصت باقیمانده تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

تریبون آزاد و گفت‌وگوی انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور برای ده‌ها سال خواهد بود، ادامه داد: مردم همواره حامی نظام و انقلاب بوده‌اند؛ اما حضور انتخابات پیش رو بیش از گذشته حائز اهمیت است.

زارعیان بر ضرورت فضاسازی انتخاباتی در محوطه دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها، استفاده از استادان شاخص برای دعوت حضور، ایجاد تریبون آزاد و گفت‌وگو در دانشگاه و خوابگاه‌ها، ارسال پیامک به دانشجویان و استادان، استفاده از ظرفیت بسیج کارکنان، استادان و دانشجویان در دانشگاه‌ها برای دعوت حضور تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته