دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1403 - 09:09
ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

عزیزیان: رئیس جمهور آینده همه ورزش‌ها را حمایت کند تا ورزشکاران مهاجرت نکنند/ مثل رئیسی باشد که به همه جا سر می‌زد+ فیلم

عزیزیان: رئیس جمهور آینده همه ورزش‌ها را حمایت کند تا ورزشکاران مهاجرت نکنند  مثل رئیسی باشد که به همه جا سر می‌زد+ فیلم
دروازه‌بان سابق پرسپولیس و استقلال گفت: رئیس جمهور آینده ما باید به درد مردم برسد و بین مردم باشد و ببیند که دردهای مردم چیست.
کد خبر : 918495

سعید عزیزیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص انتظارات جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده ما باید به درد مردم برسد. باید بین مردم باشد و ببیند که دردهای مردم چیست. مانند آقای رئیسی که به همه جا سر زد و دید که مردم چه مشکلاتی دارند.

وی افزود: او باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد چراکه ورزش پرچم ایران را به اهتزاز در می آورد و باعث غرور آفرینی می شود. یکسری ورزش ها در آن پول زیادی وجود دارد مانند فوتبال، اما رئیس جمهور آینده باید به ورزش های دیگر نیز توجه و کمک کند تا ورزشکاران ما به دلایل مالی مهاجرت نکنند.

این مربی فوتبال تاکید کرد: از رئیس جمهور آینده مان می خواهیم شغلی برای ورزشکاران ما مهیا کند و بداند که این قهرمانی زود به پایان می رسد و بعد از قهرمانی ورزشکاران فراموش می شوند مانند من که هنگامی که در پرسپولیس بودم، بعد از شکستگی پا فراموش شدم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته