دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حداد عادل: معیشت مردم با شرایط بهتر اصناف بهبود می یابد

حداد عادل: معیشت مردم با شرایط بهتر اصناف بهبود می یابد
حداد عادل گفت:. سامان داشتن اقتصاد مردم با وجود اصناف بهبود خواهد یافت و هرچه اصناف کشور شرایط بهتری داشته وضعیت معشیت مردم نیز بهتر خواهد بود.
کد خبر : 918281

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  غلامرضا حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف ضمن تبریک این روز و همچنین اعیاد پیش رو گفت: رئیس جمهور شهید ما افتخار می‌کرد که در خدمت مردم بود و به مردم خدمت می‌کرد. اصناف نیز عین مردم هستند چرا که وسیع‌ترین ارتباط با مردم را دارند.

وی ادامه داد: این مردم بودن و مردمی بودن اصناف سبب می‌شود که آنها در جوهره خود دین دار باشند. در کاوش‌های گسترده نیز هرگز در ایران بتی کشف نشده است چرا که مردم ایران همیشه دیندار بوده اند. اصناف در انقلاب اسلامی نیز حضور پر توجهی داشته اند.

حداد عادل تاکید کرد: دشمن سالهاست که اقتصاد کشور را مورد هجوم قرار داده و اصناف در خط مقدم دفاع بوده اند. سامان داشتن اقتصاد مردم با وجود اصناف بهبود خواهد یافت و هرچه اصناف کشور شرایط بهتری داشته وضعیت معشیت مردم نیز بهتر خواهد بود.

وی ادامه داد: توزیع وظیفه اصناف است و تولید بدون توزیع مناسب جایگاهی نخواهد داشت. انتظار از اصناف همواره انصاف است و حدیث‌های در خوری نیز در مورد وجود دارد. بنده در دو الی سه سال اخیر توفیق داشته ام که مکرر در خدمت اصناف بوده ام و خوشحالم که در این دو الی سه سال گام‌هایی برای حل مشکلات اصناف برداشته شده است که از مهمترین آنها به اصلاحیه قانون اصناف که مجلس معطل بود می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اصناف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته