دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1403 - 11:28
به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران صورت گرفت؛

گلباران مزار مطهر شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهید غلامی‌پورفرد

گلباران مزار مطهر شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهید غلامی‌پورفرد
همزمان با شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید؛ مزار مطهر شهدای گمنام گلباران شد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با خانواده شهید غلامی‌پورفرد دیدار کردند.
کد خبر : 918203

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب همزمان با شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید ضمن گلباران قبور مطهر شهدای گمنام با خانواده شهید محمدباقر غلامی‌پورفرد دیدار و گفت‌وگو کردند.

جعفر شریعتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب، زهرا عارف دارابی معاون فرهنگی و دانشجویی، روسای دانشگاه‌ها و جمعی از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی داراب و شهرستان داراب در سالروز شهادت دکتر چمران با حضور در منزل شهید غلامی‌پورفرد با خانواده این شهید دیدار و از همسر و خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

گلباران مزار مطهر شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهید غلامی‌پورفرد

همچنین دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی داراب و استادان دانشگاه‌های شهرستان داراب با حضور در گلستان شهدای گمنام داراب و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام با شهدا و آرمان‌های امام شهدا تجدیدمیثاق کردند. 

به گزارش آنا، شهید محمدباقر غلامی‌پورفرد پدر استاد بسیجی کمال غلامی‌پورفرد بهمن‌ماه سال ۱۳۴۰ در داراب دیده به جهان گشود و ۲۶ دی سال ۱۳۶۵ در سن ۲۵ سالگی در شلمچه دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته