دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1402 - 15:26
رئیس دانشگاه آزاد داراب:

شهدا از جان خود گذشتند تا حق پایدار بماند

شهدا از جان خود گذشتند تا حق پایدار بماند
جعفر شریعتی عنوان کرد: شهیدان برای دفاع از حق به پا خاستند و از همه چیز خود گذشتند تا حق پر رنگ بماند نه باطل و با گذشتن از جانشان به تکلیف خود عمل کردند.
کد خبر : 882330

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و مدافع حرم داراب با عنوان «میهمانی افلاکیان خاکی» به همت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی داراب برگزار شد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داراب در این مراسم اظهار کرد: امروز اگر نامی از شهدا در جامعه باقی مانده و در جامعه‏ نام و یادی از شهداست در سایه‌ همین مراسم‌هاست.

جعفر شریعتی متذکر شد: شهیدان برای دفاع از حق به پا خاستند و از همه چیز خود گذشتند تا حق پر رنگ بماند نه باطل، با گذشتن از جانشان به تکلیف خود عمل کردند، اما کسانی که می‌مانند نیز تکلیفی دارند و آن زنده نگهداشتن یاد شهیدان است تا راه و آرمان‌های والای آنان حفظ شود.

علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس هم به موضوع اقتدار نظامی ایران اسلامی در دنیا و منطقه، شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی بزرگ مردم مقاوم غزه و فلسطین پرداخت.

داوود دهقان راوی مطرح استانی نیز خاطراتی از شهید مصطفی چمران، شهدا و خانواده معظم شهدا را بیان کرد.

به گزارش آنا، در پایان از پدر شهیدان حامدی و مادر گرانقدر شهید فرح‌بخش (شهید مدافع حرم) و از دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی داراب تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته