دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بررسی روند تیم‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم

صنعت نفت؛ چهارمین سقوط دست‌پخت ۳ سرمربی ناکام/ وداع تلخ آبادان با لیگ برتر

صنعت نفت؛ چهارمین سقوط دست‌پخت ۳ سرمربی ناکام  وداع تلخ آبادان با لیگ برتر
صنعت نفت آبادان با ۳ سرمربی که در لیگ بیست و سوم داشت برای چهارمین بار سقوط کرد.
کد خبر : 918159

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صنعت نفت آبادان در بیست و سومین دوره لیگ برتر نتوانست همانند دوره قبل خود را از خطر سقوط برهاند و این بار به دسته اول رفت.

عبدالله ویسی که موفق شده بود فصل قبل صنعت نفت را در لیگ برتر نگه دارد در هفته اول لیگ بیست و سوم برابر استقلال شکست خانگی را تجربه کرد، اما در  هفته دوم موفق به شکست فولاد در خانه‌اش شد. در ادامه نتایج آبادانی‌ها همراه با نوسان شد و البته کسب تساوی خانگی در خانه پرسپولیس جزء نتایج خوب این تیم بود. صنعت نفت در دور رفت لیگ برتر با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاد و البته فاصله‌ای یک امتیاز با منطقه سقوط داشت.

در ابتدای نیم فصل دوم با وجود حمایت مدیریت باشگاه، ویسی استعفا کرد و در نهایت جدا شد تا سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی انتخاب شود. با وجود آنکه مصطفی اوزر مربی ترکیه‌ای به کادرفنی بختیازی‌زاده اضافه شد، اما او در ۶ بازی ۲ امتیاز گرفت تا کنار برود و فراز کمالوند سرمربی تیم در ۹ هفته پایانی شد. سومین سرمربی صنعت نفت هم راه دو سرمربی قبلی را رفت و کمتر از تعداد بازی‌هایی که سرمربی بود امتیاز گرفت اگرچه بهتر عمل کرد. ۸ امتیاز ماحصل ۹ حضور کمالوند روی نیمکت تیم بود تا صنعت نفت در دور برگشت ۱۰ امتیاز بگیرد و در مجموع با ۲۱ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار بگیرد و ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم نام بگیرد.  

صنعت نفت در لیگ بیست و سوم برای چهارمین بار در تاریخ این رقابت‌ها سقوط کرد و در مجموع ۱۳ دوره در لیگ برتر حضور داشته است. زردپوشان آبادان در جام حذفی هم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در اولین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر استقلال ملاثانی لیگ یکی در ضربات پنالتی شکست خوردند و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته