دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات حمله ضاربان به سرمربی صنعت نفت آبادان

جزئیات حمله ضاربان به سرمربی صنعت نفت آبادان
مدیر تیم صنعت نفت آبادان گفت: باید درس بسیار خوبی به ضاربان سرمربی تیم داده شود تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد آرامش صنعت نفت را به هم ریزد.
کد خبر : 896336

علی قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص حادثه‌ای که برای سهراب بختیاری زده سرمربی تیم صنعت نفت رخ داد و مورد تهدید ضاربان قمه کش قرار گرفت، اظهار کرد: سه نفر از بستگان یکی از بازیکنانی که دیگر جایی در لیست تیم صنعت نفت ندارد با تعقیب سرمربی تیم در یکی از نقاط شهر آبادان با پرتاب سنگ به سمت خودرو بختیاری زاده، آن را متوقف کردند. سپس با اسلحه سرد به وی حمله کردند، خساراتی را به خودروی او وارد کرده و تهدید کردند تا بازیکن به تیم بازگردد.

مدیر تیم صنعت نفت افزود: بلافاصله از سوی افرادی که متوجه موضوع شدند با پلیس تماس گرفته می‌شود و با حضور مأموران انتظامی، تهدیدکنندگان پا به فرار می‌گذارند. چون پلاک خودرویی که با آن متواری شده بودند محرز و قابل پیگیری بود، شماره پلاک در اختیار پلیس قرار می‌گیرد و با رصد دقیقی که صورت می‌گیرد، هر سه ضارب توسط پلیس دستگیر می‌شوند و در حال حاضر هم در بازداشتگاه هستند تا مراحل قضایی آن اجرا شود.  

وی در مورد اینکه اتفاقاتی که در آبادان رخ می‌دهد باعث نگرانی است و بار‌ها مربیان یا بازیکنان و عوامل تیم مورد تهدید قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: حساسیت‌ها روی فوتبال در آبادان و شهر‌های اطراف بسیار زیاد است. امکانات و تفریحات کم است و روی فوتبال تمرکز و حساسیت بسیار زیادی را شاهد هستیم. در یک تیم ۲۵ بازیکن می‌تواند وارد لیست شود ولی دو تا سه هزار نفر مدعی هستند آنها می‌توانند بازیکن تیم صنعت نفت باشند در حالی که قطعاً چنین چیزی ممکن نیست. متأسفانه شروع به تحرکاتی می‌کنند که زیبنده باشگاه نیست.

قنواتی تصریح کرد: بدون شک رضایت برای خروج ضاربان سرمربی تیم داده نمی‌شود، باید درس بسیار خوبی به چنین افرادی داده شود تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد آرامش تیم را به هم ریزد. در این راه پلیس و کلیه نیرو‌های امنیتی و قضایی پشتیبان تیم صنعت نفت هستند و هرگز نمی‌گذارند تا بی نظمی و هرج و مرج به نماینده آبادان لطمه بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته