دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1403 - 20:30

نورافکن: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم/ احمدزاده: فعلا بگذارید از قهرمانی لذت ببریم+ فیلم

نورافکن: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم  احمدزاده: فعلا بگذارید از قهرمانی لذت ببریم+ فیلم
برخی از بازیکنان سپاهان بعد از قهرمانی در جام حذفی صحبت هایی را مطرح کردند.
کد خبر : 918158

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید نورافکن پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی گفت: واقعاً هشت سال لایق قهرمانی بودیم و امسال توانستیم با حمایت هواداران قهرمان شویم. بازی خوبی مقابل مس انجام دادیم و خوشحالم که مردم اصفهان امروز شاد شدند. امیدوارم که این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: ما باید کمتر از یک ماه دیگر در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بازی کنیم، امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب و حفظ شاکله اصلی تیم در آسیا هم نتیجه بگیریم.

نورافکن در مورد اینکه فینال جام حذفی قرار بود در قزوین برگزار شود، اما به تهران و ورزشگاه آزادی منتقل شد، تصریح کرد: زمین ورزشگاه آزادی خوب بود و بازی هم با VAR برگزار شد. به هر حال در هر شهری ما استادیوم بین‌المللی نداریم و باید دیدار فینال هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد قراردادش با باشگاه سپاهان اظهار کرد: یک سال دیگر قرارداد دارم و ان‌شاءالله ادامه می‌دهم.

احمدزاده: اجازه بدهید فعلا از قهرمانی لذت ببرم

فرشاد احمدزاده هم بعد از قهرمانی سپاهان گفت: خدا را شکر که توانستیم بعد از سال‌ها دل هواداران‌مان را شاد کنیم. امسال می‌توانستیم بهتر کار را تمام کنیم و خدا را شکر که جام قهرمانی را کسب کردیم.

وی راجع به اینکه سپاهان در لیگ هم مدعی قهرمانی بود، خاطر نشان کرد: شرایط سختی در لیگ برای ما رقم خورد، یکسری اتفاقات بد و همین‌طور مشکلات قراردادی باعث شد که به مشکل بخوریم. خدا را شکر که توانستیم جام حذفی را ببریم و اتفاق خوبی بود که بعد از 9 سال یک جام را به هواداران سپاهان هدیه کردیم.

احمدزاده در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد با تیمی صحبت کرده است یا خیر، تأکید کرد: اجازه بدهید از قهرمانی لذت ببرم.

حسین نژاد: من سه ساله با سپاهان قرارداد دارم اما چیزی مشخص نیست

محمد جواد حسین‌نژاد بعد از قهرمانی سپاهان اصفهان در جام حذفی گفت: به هواداران تبریک می‌گویم که از ما حمایت کردند. حق آنها بیشتر بود و خدا را شکر قهرمان جام حذفی شدیم. در فینال مسابقات مهم این است که برنده شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده را در سپاهان سپری خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: مشخص نیست؛ کار دست مدیر برنامه‌ام است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته