دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 18:17
ملکی چوبری:

رسانه‌های دشمن دنبال بی‌اثر کردن رأی مردم و کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات هستند

رسانه‌های دشمن دنبال بی‌اثر کردن رأی مردم و کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات هستند
رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: در فضایی که رسانه‌های دروغ‌پراکن دشمن دنبال بی‌اثر کردن رأی مردم و کم‌اهمیت جلوه دادن صندوق آرا هستند مشارکت بالا و حضور حداکثری می‌تواند نظام اسلامی را در راهبرد‌ها، با قدرت و عظمت جلوه دهد.
کد خبر : 918031

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی ملکی چوبری رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان در همایش بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گیلان از دو کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان کانون‌های برتر تقدیر کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اعلام این مطلب به خبرنگار آنا گفت: دشمنان سعی در ایجاد روحیه ناامیدی در کشور دارند، اما انقلاب اسلامی آنقدر ریشه‌دار است که تلاش‌های دشمنان هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و برای مبارزه با ترفند‌های دشمنان تقویت و حمایت از دانشگاهیان انقلابی اهمیت دارد.

ملکی چوبری با اشاره به ویژگی‌های چهارگانه یک استاد از منظر مقام معظم انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که یک استاد باید علاوه بر استاد بودن و تدین، دارای علم نافع در عین حال آمیختن علم و آموزش با اخلاق باشد تا بتواند یک عضو هیات علمی موفق و انقلابی باشد.

وی، مشارکت در انتخابات را موضوعی مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان یک استاد این است که سهم خود را در ترغیب جوانان و دانشجویان و دعوت به انتخابات انجام دهیم، چراکه در فضایی که رسانه‌های دروغ‌پراکن دشمن دنبال بی‌اثر کردن رأی مردم و کم‌اهمیت جلوه دادن صندوق آرا هستند مشارکت بالا و حضور حداکثری می‌تواند نظام اسلامی را در راهبرد‌ها، با قدرت و عظمت جلوه دهد و در تأکید فرمایش مقام معظم رهبری، حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید رئیس جمهور منتخب فردی فعال، پرتلاش، آگاه و معتقد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن قدردانی از فعالیت کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با تبریک به انتخاب کانون‌های برتر گفت: دو کانون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به مسئولیت محمد خوشحال رودپشتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به مسئولیت محسن فلاح‌راد توانستند در بین کانون‌های بسیج اساتید مقام برتر را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته