دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام حمیدی خبر داد؛

۷ نفر در پرونده فساد فوتبال احضار شدند

۷ نفر در پرونده فساد فوتبال احضار شدند
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در رابطه با پرونده مطروحه درباره فساد فوتبال، تاکنون 7 نفر احضار و تفهیم اتهام شده‌اند و پرونده تشکیل شده است.
کد خبر : 917972

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، با اشاره ماجرای فساد ورزشی رخ داده پیرامون تیم فوتبال مس رفسنجان که به بازداشت و احضار چند چهره شناخته شده ورزشی و رسانه‌ای انجامید، گفت:در رابطه با پرونده مطروحه درباره فساد فوتبال، تاکنون هفت نفر احضار و تفهیم اتهام شده‌اند و پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: شاکی اول این پرونده شرکت مس استان است و این مساله مربوط به سه سال قبل است که پس از دریافت گزارش و انجام اقدامات تخصصی، پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب رفسجان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع از عناوین مطروحه در این پرونده است، در مجموع سه نفر مربوط به فدراسیون فوتبال کشور از جمله یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ، یکی از مسئولان سابق کمیته داوران و یکی از مسئولان سابق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، دو نفر از مسئولان و سردبیران ورزشی و دو نفر هم از مسئولان سابق مس رفسنجان در این پرونده متهم هستند.

وی تصریح کرد: در مجموع سه نفر از متهمان این پرونده بازداشت بوده‌اند که یکی از آنها با قرار قانونی آزاد شده‌اند و دو نفر در زندان هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تمامی متهمان این پرونده ممنوع الخروج شده‌اند و کار‌های کارشناسی پرونده در حوزه قضایی رفسنجان در دست انجام است و اگر در تحقیقات به اشخاص دیگری برسیم، احضار و تحقیقات جامع و کامل انجام می‌شود.

حمیدی بیان کرد: پس از صدور احکام قطعی و لازم الاجرا، محکومان و میزان محکومیت‌ها از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته