دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمیدی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال/ تعداد بازداشتی‌ها به ۳ نفر رسید

آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال  تعداد بازداشتی‌ها به ۳ نفر رسید
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین وضعیت پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان را تشریح کرد و گفت: اکنون ۷ متهم در این پرونده تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و رسیدگی به این پرونده با قاطعیت در دستور کار دادگستری و نهاد‌های امنیتی قرار دارد.
کد خبر : 916260

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه تعداد بازداشتی‌های پرونده فساد در فوتبال به ۳ نفر رسید، اظهار کرد: صبح امروز و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در یکی از باشگاه‌های فوتبال، یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضائی در استان کرمان احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تأمین مناسب روانه زندان شد.

وی افزود: طی یک هفته گذشته نیز چهار نفر از متهمان پرونده به دستگاه قضائی استان کرمان احضار شده بودند که در این رابطه یکی از مسئولان سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیز به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب بازداشت شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هفته جاری یکی از مسئولان سابق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز به دادگستری استان کرمان احضار شد و در حال حاضر به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می‌برد.

 حمیدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده سردبیر یکی از سایت‌های مشهور ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد است.

وی درباره یکی دیگر از متهمان پرونده که سردبیر یکی از رسانه‌های ورزشی است، گفت: وی به دلیل بیماری از مرجع قضائی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی کرده که پرونده‌اش هم در حال رسیدگی است.

حمیدی افزود: تاکنون در ارتباط با این پرونده ۷ متهم تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند که ۳ نفر در بازداشت به سر می‌برند و متهمان دیگر پرونده با قرار وثیقه آزاد هستند، اما ممنوع‌الخروج شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دو نفر از متهمان این پرونده از مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و مابقی متهمان در استان تهران هستند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده با قاطعیت در دستور کار دادگستری استان کرمان و نهاد‌های امنیتی قرار دارد، هشدار داد: قوه قضائیه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و با مفسدان در هر پست و جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

حمیدی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست که طبق قانون از بیان اسامی اشخاص قبل از قطعی شدن احکام دادگاه‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته