دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 09:30
غنی‌زاده اعلام کرد؛

پایش واحد‌های دانشگاهی کرمانشاه در زمینه‌های پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان

پایش واحد‌های دانشگاهی کرمانشاه در زمینه‌های پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد که مراکز و واحد‌های این دانشگاه به‌منظور ارائه بهترین عملکرد برای ارائه خدمات به صورت مستمر در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصاد دانش‌بنیان مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرند.
کد خبر : 917839

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست کمیته انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور احمدرضا مرادی مشاور مدیرکل حراست و دبیر کمیته انتصابات سازمان مرکزی، محسن ملکی معاون دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، افشین غنی‌زاده رئیس کمیته انتصابات و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و سایر اعضای کمیته انتصابات در واحد کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست تعدادی از معرفی‌شدگان برای برخی پست‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مصاحبه شده و پس از آن بخش‌های مختلف اداری، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی واحد کرمانشاه توسط نمایندگان سازمان مرکزی و همراهان مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و رئیس کمیته انتصابات این استان در این نشست با تأکید بر اهمیت ارزیابی و نظارت بر فعالیت‌های مسئولان استان اظهار کرد: مراکز و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به‌منظور ارائه بهترین عملکرد به‌خصوص حفظ شأن دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات به صورت مستمر در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصاد دانش‌بنیان مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرند.

افشین غنی‌زاده متذکر شد: تلاش می‌کنیم اصلح‌ترین افراد در سمت‌های حساس دانشگاه شاغل به کار باشند و پس از انتصاب با پایش مستمر آنان نحوه عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند و در صورت هرگونه کاستی، افراد موجه‌تر و فعال‌تر در این سمت‌ها انجام وظیفه خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته