دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«تبادل»؛ برنامه انتخاباتی تلوبیون با اجرای محمد دلاوری

«تبادل»؛ برنامه انتخاباتی تلوبیون با اجرای محمد دلاوری
برنامه «تبادل» با اجرای محمد دلاوری در ایام انتخابات هر شب ساعت ۲۱ به‌صورت زنده از شبکه آرا در تلوبیون پخش می‌شود.
کد خبر : 917831

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای مجازی در روز‌های تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری متأثر از محتوای رسانه‌ای متنوعی است که هریک نقشی در نحوه انتخاب رئیس‌جمهور آینده ایفا می‌نمایند. معاونت فضای مجازی رسانه ملی نیز باهدف ایجاد زمینه انتخاب آگاهانه، اقدام به تولید و پخش ویژه‌برنامه تبادل بر روی سکوی تلوبیون نموده است.

برنامه تبادل با بخش‌های متنوع، جذاب و چالشی با اجرای محمد دلاوری در ایام انتخابات هر شب ساعت ۲۱ به‌صورت زنده از شبکه آرا در تلوبیون پخش می‌شود.

عرفانی، مدیرکل انتشار معاونت فضای مجازی درباره برنامه تبادل عنوان داشت: پیشینه تولید موفق این پروژه به انتخابات ۱۴۰۰ بازمی‌گردد که در قالب ۳۶ قسمت به‌صورت زنده پخش شد و با بسیاری از برنامه‌های آن زمان در رقابت قرار داشت. برنامه تبادل باهدف تولید محتوای جریان‌ساز در زیست‌بوم محتوای حرفه‌ای و خبر سیاست‌گذاری شده است و تلاش می‌شود با عبور از مناظره‌های مرسوم به اصل پدیده انتخابات به‌عنوان یک اصل مترقی در انقلاب اسلامی پرداخته شود.

از همین رو با حضور کنش گران اصلی عرصه انتخابات، فضای متفاوتی برای طرح موضوعات سیاسی ایجاد شده که می‌تواند زمینه مشارکت و انتخابات آگاه را فراهم سازد. سخت‌ترین بخش اجرایی برنامه، انتخاب و دعوت مهمان‌ها است؛ زمانی که موضوعات سیاسی است با جریان‌ها و انتظارت متفاوتی مواجه هستیم که سخت‌ترین بخش کار می‌باشد. یکی از اتفاقات خوب تبادل در سری اول رقابت جدی آن با سکو‌های پخش محتوا نظیر کلاب‌هاوس در آن زمان بود.

در یکی از برنامه‌های دوره قبل؛ ۱۳ مهمان هم‌زمان به‌صورت برخط داشتیم که در نوع خود بسیار ویژه بود. ترکیب‌بندی برنامه نیز مبتنی بر موضوع هر قسمت است؛ از گفتگوی‌های متنوع حضوری با مهمانان تا ارتباط‌های برخط و ارائه بسته‌های تحلیلی بخش‌های این ویژه‌برنامه را شکل می‌دهند.

برنامه تبادل از شبکه آرا در تلوبیون پخش و با بررسی متن و حواشی مرتبط با انتخابات و شکل‌دهی گفتگو‌های چالشی با مهمانان جریان‌های مختلف سیاسی تلاش دارد تا زمینه انتخاب عقلانی را فراهم سازد.

برنامه تبادل از طریق نشانی تلوبیونی ذیل قابل دسترس میباشد

https://telewebion.com/program/۰x۱b۲c۵۳e

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته