دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز بازگشت حجاج ایرانی از دوم تیر 1403

آغاز بازگشت حجاج ایرانی از دوم تیر 1403
مدیر عملیات حج 1403 گفت: پرواز‌های بازگشت حجاج مدینه قبل به ایران از طریق دو فرودگاه جده و مدینه از ۱۵ ذی‌الحجه(دوم تیر) انجام خواهد شد.
کد خبر : 917826

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا رضایی مدیر عملیات حج 1403 درباره بازگشت حاجی‌ها به ایران اظهار کرد: پروازهای بازگشت حجاج «مدینه قبل» به ایران از طریق دو فرودگاه جده ومدینه از ۱۵ ذی‌الحجه به وقت عربستان انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: خروج زائران «مدینه بعد» از شهر مکه به سمت مدینه از پنجشنبه ۳۱ خرداد برابر با ۱۴ ذی‌الحجه به وقت عربستان آغاز می‌شود.

مدیرعملیات حج 1403 با اشاره به اینکه زائران ایرانی در سلامت به سر می‌برند بر آمادگی و تمامی مسئولین حوزه حج و زیارت و واحدهای تابعه برای ادامه عملیات حج امسال  بر اساس جدول زمانبندی تاکید کرد.

وی گفت: خروج زائران مدینه بعد به سمت شهر پیامبر که حدود 35 هزار نفر هستند از 14 ذی الحجه به وقت عربستان آغاز می‌شود و این دسته زائران هم مسیر را با قطار سریع‌السیر حرمین طی خواهند کرد و برای زیارت حرم نبوی و ائمه مظلوم بقیع، زیارت دوره و دیگر برنامه‌هایی که دارند 5 روز در شهر پیامبر خواهند بود و سپس راهی کشورمان می‌شوند.

رضایی افزود: در ادامه نیز پروازهای بازگشت حجاج مدینه قبل به ایران از طریق دو فرودگاه جده و مدینه از 15 ذی الحجه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته