دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 15:26
در اجتماع هواداران خود در تبریز؛

زاکانی: یادمان نمی‌رود از درون اتاق‌ها بنا داشتند کشور را اداره کنند

زاکانی: یادمان نمی‌رود از درون اتاق‌ها بنا داشتند کشور را اداره کنند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یادمان نمی‌رود از درون اتاق‌ها بنا داشتند کشور را اداره کنند، اما کشور را به خاک سیاه نشاندند.  رئیسی قهرمان وقتی اداره امور را به دست گرفت توجه خود را به خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت کرد. ما امروز در میانه راه هستیم باید به سمت شکل گیری تمدن نوین اسلامی گام برداریم.  
کد خبر : 917748

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز (سه‌شنبه) در اجتماع هواداران خود در تبریز اظهار کرد: ملت ایران در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت حماسه آفرید و این حماسه در پای صندوق‌های رای و با استمرار راه شهید رئیسی ادامه خواهد یافت.

زاکانی با بیان اینکه دهه ۹۰ دهه خسران و عبرت بود، تأکید کرد: امروز آمده‌ایم تا نگذاریم به دهه عبرت برگردیم.

وی گفت: ما آمده‌ایم که راه شهید رئیسی را ادامه دهیم. شهید رئیسی خود را فدایی اسلام و سرباز نظام اسلامی و تابع محض ولی وفقیه و امام جامعه و خادم مردم می‌دانست.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز مکلف هستیم به میدان بیاییم و پای صندوق‌های رای حماسه بیافرینیم، اضافه کرد: امروز مکلف هستیم برای ادامه شهید رئیسی با تمام وجود در میدان باشیم. امروز مکلف هستیم با اژد‌های هفت سر فساد مبارزه کنیم.

زاکانی ادامه داد: یادمان نمی‌رود از درون اتاق‌ها بنا داشتند کشور را اداره کنند، اما کشور را به خاک سیاه نشاندند. رئیسی قهرمان وقتی اداره امور را به دست گرفت توجه خود را به خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت کرد. ما امروز در میانه راه هستیم باید به سمت شکل گیری تمدن نوین اسلامی گام برداریم.  

وی تأکید کرد: دولت شهید رئیسی مقدماتی را فراهم کرد، اما هنوز گره بر زندگی مردم است و سفره‌ها تنگ شده و مردم در فشارند. هنوز امکانات کشور برای تحول بزرگ در همه ابعاد مادی و معنوی کشور فراهم نشده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما خودمان را با گذشته ظلم ستم‌شاهی مقایسه نمی‌کنیم، اما  در مسیر تحقق عدالت هنوز در ابتدای راه هستیم، اضافه کرد: توجه به ظرفیت‌های خطه آذربایجان و ایجاد امکان ظهور و بروز آن و کمک به تسریع در تحقق آنچه در این ظرفیت‌ها نهفته است وظیفه دولت خدمت است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته