دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 14:32

گفتمان شهید رئیسی باید الگویی برای رؤسای جمهور بعدی باشد

گفتمان شهید رئیسی باید الگویی برای رؤسای جمهور بعدی باشد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: گفتمان خدمت جدیدی که مرحوم آیت الله رئیسی پایه گذاری کرد باید الگویی برای روسای جمهور بعدی قرار گیرد.
کد خبر : 917734

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدرضا قائدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در نشستی درباره انتخابات ریاست جمهوری که در قالب برنامه دانشگاه خانه گفت‌وگو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، اظهار کرد: امروزه نقش قدرت‌های خارجی در شرایط داخلی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در حیطه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به صفر نزدیک شده است.

وی افزود: این در حالی است که اگر در کتاب‌های تاریخی مانند خاطرات اسدالله علم تورقی کنیم، می‌بینیم که سیاستمداران ایران در دوران قبل از جمهوری اسلامی بدون اجازه‌ی قدرت‌های متنفذ خارجی جرئت و اجازه هیچ اقدامی را در کشور نداشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: اکنون بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که هر اتفاق و تصمیمی که در کشور رخ می‌دهد برگرفته از تصمیمات مسئولان و نیرو‌های درونی همین کشور بوده، تاثیری از دخالت کشور‌های بیگانه در این تصمیمات وجود ندارد و این دقیقاً همان پیاده‌سازی بحث استقلال در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قائدی همچنین به گفتمان جدیدی که در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی شکل گرفت اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان خدمت جدیدی که مرحوم آیت الله رئیسی پایه گذاری کرد باید الگویی برای روسای جمهور بعدی قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این دوره از انتخابات هم با عزتمندی برگزار شود و به افزایش عزت و آبروی جمهوری اسلامی در سطح جهان کمک کند، عزتی که اکنون باعث تبدیل شدن ایران به قدرت بی‌مانند در منطقه و قدرت با نفوذ در سطح فرامطقه‌ای شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دانشگاهیان را به عنوان گروه مرجع دارای نقش مهمی در جامعه برای روشنگری جامعه و ترغیب مردم به‌ویژه جوانان برای مشارکت در انتخابات دانست و بر حضور گسترده و مشارکت آگاهانه و فعال در این دوره از انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته