دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1403 - 12:58

خانواده شهدا باید در نشر آثار شهدا همت مضاعف داشته باشند

خانواده شهدا باید در نشر آثار شهدا همت مضاعف داشته باشند
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد که خانواده شهدا باید در نشر آثار شهدا همت مضاعف کرده و آثار شهدا را در اختیار عموم مردم قرار دهند.
کد خبر : 917560

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان به دیدار خانواده سردار شهید رضا زارعی رفت و با دیدار از خانواده این شهید سعید و دلجویی از همسر و دختران این شهید حرم، فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

محسن دهقانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با تأکید بر حرکت همه‌جانبه دانشگاهیان در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا باید در نشر آثار شهدا همت مضاعف کرده و آثار شهدا را در اختیار عموم مردم قرار دهند تا جوانان با مطالعه دشواری‌ها و سختی‌های راه این عزیزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم بیشتر مأنوس شوند وادامه‌دهنده این مسیر گرانبها باشند.

احسان محمدی‌نژاد معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم  با قدردانی از خانواده شهید زارعی، او را یکی از دلاورمردان بزرگ انقلاب اسلامی خواند که به‌عنوان شهید مدافع حرم و پشتیبان امام و انقلاب با جانفشانی کردن، برای زنده نگه داشتن اسلام، سال‌های متمادی با دشمنان صهیونیستی، گروهک تروریستی داعش و استکبار جهانی جنگید و در نهایت به درجه رفیع شهادت رسید.

این دیدار که به همت امور ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و همراهی جمعی از دانشگاهیان برگزار شد با تجلیل از فرزندان این شهید حرم به نام‌های ملینا، فاطمه و ماریه زارعی به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته