دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 11:47

هواداران نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقبا پرهیز کنند

هواداران نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقبا پرهیز کنند
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تأکید کرد که باید اخلاق بین هواداران مبنا باشد و به‌جای تخریب رقبا به بیان محاسن نامزد اصلح خود بپردازند.
کد خبر : 917398

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت سالروز تأسیس بسیج اساتید و بزرگداشت شهید چمران، نشست شورای بسیج اساتید با موضوع «راهکار‌های افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری» برگزار شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج اساتید و شهادت دکتر چمران بیان کرد: حقیقتاً شهید مصطفی چمران الگوی برتر استاد تراز انقلابی است؛ چراکه با وجود کسب دکتری فیزیک پلاسما از دانشگاه برکلی آمریکا، برای دفاع از جبهه حق و مقاومت اسلامی به همه دنیای غرب پشت کردند و با تواضع با وجود درجه علمی بالا به یک یتیم خانه در بین شیعیان لبنان رفتند و در آنجا به کار آموزش نوجوانان پرداختند.

هواداران نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقبا پرهیز کنند

ایمان خنشا افزود: شهید چمران پس از انقلاب اسلامی خدمات بسیاری را تقدیم انقلاب کردند و در نهایت در جبهه دهلاویه و دفاع مقدس در ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و اجر مجاهدت‌های خود را دریافت کردند.

وی افزود: استادان به تأسی از این شهید بزرگوار باید علم و ایمان را توأمان جوهر کار خود قرار دهیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز همچنین درباره انتخابات پیش رو ضمن دعوت به مشارکت فعال در انتخابات و بیان خصوصیات نامزدهای اصلح برای جامعه توسط اساتید مطرح کرد: باید اخلاق در بین هواداران نیز مبنا باشد و به‌جای تخریب رقبا به بیان محاسن نامزد اصلح خود بپردازند، چراکه صلاحیت نامزدها در شورای نگهبان تأیید شده و همگی پایبند به مبانی انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته