دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 10:30
در قالب دوره توانمندسازی پارک علم و فناوری؛

متولیان مراکز رشد با شیوه راه‌اندازی استارت‌آپ‌ آشنا شدند

متولیان مراکز رشد با شیوه راه‌اندازی استارت‌آپ‌ آشنا شدند
متولیان مراکز رشد در قالب دوره توانمندسازی ویژه مسئولان پارک علم و فناوری با شیوه راه‌اندازی استارت‌آپ‌ آشنا شدند.
کد خبر : 917351

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های پیش‌رشد، رشد و فناور از سوی دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی این استان، نخستین دوره توانمندسازی ویژه مدیران و مسئولان پارک علم و فناوری یزد، دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت‌های پیش‌رشد، رشد و پسارشد و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار و استارت‌آپ‌ها، دوره طراحی و نگارش امکان‌سنجی (FS) و طرح تجاری (BP) در سالن بوعلی سینا پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

محسن صیقلی مدرس دوره‌های MBA و DBA دانشگاه تهران و مدرس دوره‌های کسب و کار دانشگاه شریف و مدرسه عالی کسب و کار ماهان در این دوره انواع مدل‌های کسب و کار، بوم ناب و بوم کسب و کار را بررسی کرد.

متولیان شرکت‌های پیش‌رشد، رشد و پسارشد با شیوه راه‌اندازی استارت‌آپ‌ آشنا شدند

در ادامه شیوه نگارش و رعایت نکات نگارشی طرح امکان‌سنجی کسب و کار توضیح داده و مقرر شد، یک دوره دو ساعت به صورت مجازی با حضور شرکت‌کنندگان برگزار شود.

با برگزاری موفق این دوره که با نظارت مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری همراه بود، سایر کارگاه‌ها به مدت ۱۰۰ ساعت در زمینه صادرات، واردات و برندینگ و توانمندسازی زیست‌بوم فناوری با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری یزد و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته