دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 10:32

بسیج دانشجویی با پرورش چهره‌های نخبه در محیط‌های علمی نقش‌آفرینی می‌کند

بسیج دانشجویی با پرورش چهره‌های نخبه در محیط‌های علمی نقش‌آفرینی می‌کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: بسیج دانشجویی به‌عنوان یکی از ارکان جامعه با پرورش چهره‌های نخبه و انقلابی در محیط‌های علمی و دانشجویی نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر : 917349

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان این واحد دانشگاهی و اعضای بسیج دانشجویی برگزار و علیرضا آذرباد به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد مرودشت معرفی و از تلاش‌های محمدمهدی دانشمندی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش بسیج دانشجویی اظهار کرد: امروز بسیج دانشجویی به‌عنوان یکی از ارکان جامعه با رویکرد مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی و پرورش چهره‌های نخبه و انقلابی در محیط‌های علمی و دانشجویی نقش‌آفرینی می‌کند. بیانیه گام دوم با نگاه بلند رهبری در اختیار دانشجویان است تا متناسب با اهداف آن برنامه‌ریزی و تلاش صورت پذیرد.

سیروس فارسی اضافه کرد: رسالت دانشجویان بسیجی امروز در جنگ ترکیبی، شناختی، ادراکی دشمن علیه نظام اسلامی داشتن بصیرت و هوشیاری و اقدام متقابل با روشنگری در فضای حقیقی و مجازی است. دانشجویان بسیجی در خط مقدم جهاد تبیین هستند و به‌عنوان قشر بیدار جامعه باید این مهم را در جامعه گسترش دهند.

وی با بیان تلاش‌های مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت عنوان کرد: دانشمندی فردی انقلابی، ارزشی، ولایی، جهادی و پای کار بوده و در سنگر بسیج همچنان به خدمت ادامه می‌دهد، امیدواریم آذرباد مسئول جدید بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی با سرعت عمل بالاتر و توان مضاعف در این عرصه مقدس مشغول به خدمت شوند.

بسیج تشکلی انقلابی و ارزشی است

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت نیز گفت: بسیج تشکلی انقلابی و ارزشی بوده و متعلق به همه اقشار است، بسیج دانشجویی نیز در جذب حداکثری دانشجویان در این مسیر تلاش می‌کند.

عباس زارعی با اشاره به رسالت خطیر بسیج در انسجام‌بخشی، خودسازی و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد:‌  ضمن آرزوی توفیق برای دانشمندی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، برای آذرباد در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گزارش آنا، در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش‌های محمدمهدی دانشمندی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت قدردانی شد و با ابلاغ حکمی علیرضا آذرباد به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته