دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ۲۲۹ سارق و مالخر در کمتر از ۳ روز

دستگیری ۲۲۹ سارق و مالخر در کمتر از ۳ روز
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۲۲۹ سارق و مالخردر قالب ۵۱ باند مجرمانه در کمتر از ۳ روز خبر داد.
کد خبر : 917129

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،مایشگاه کشفیات و طرح دستگیری سارقان و مال‌خران صبح امروز شنبه ۲۶ خرداد در محوطه صبحگاه آگاهی تهران بزرگ برگزار شد. 

در حاشیه این نمایشگاه، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ  در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که امروز شاهدش بودیم بخشی از زحمات همکارانم در پلیس تهران است که ۲۲۹ سارق و مالخر در قالب ۵۱ باند مجرمانه شناسایی و دستگیر شدند. اغلب این افراد در کمتر از ۳ روز دستگیر شدند. ارزش ریالی اموال مسروقه ده‌ها میلیارد تومان است که بخشی از اموال مسروقه به دلیل مسائل امنیتی در نمایشگاه قرار نگرفته است.

وی افزود: تشکر ویژه از دستگاه قضایی داریم که همراهی خوبی با مجموعه پلیس دارند. یکی از موارد ویژه استفاده از پابندهای الکترونیکی است. ما ۲۰ درصد کاهش سرقت در سال داریم که به دلیل کنترل هوشمند سارقین از طریق پایند و دستبند، همکاری جهت بازرسی مخفیگاه سارقین و موضوع سوم عدم پذیرش قرار متهمین. به سارقان هشدار می‌دهیم مبارزه بی‌امان با شما ادامه خواهد داشت و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که پلیس به صورت شبانه روز به دنبال مجرمان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد استفاده از پابند الکترونیک برای برخی از متهمین گفت: تعداد دستگیرشدگان از میان جمع کسانی که پابند داشتند اندک است، چون کاملا رصد می‌شوند. بعضی از این افراد می‌خواهند پلیس را امتحان کنند. از این افرادی که امروز در اینجا هستند کمتر از پنج نفر پابند داشتند. اما ما آن‌ها را کاملا دقیق کنترل می‌کنیم. اگر در آینده این موضوع برای سارقینی که کمتر سرقت دارند نصب شود، قطعا امید دارم باز هم شاهد کاهش سرقت باشیم.

 لازم به یادآوری است، گزارش همراه با عکس خبرنگار آنا از این کشفیات، از اینجـا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته