دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رمضانی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛ 

مقاوم‌سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران

مقاوم‌سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران
معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران گفت: مقاوم‌سازی و بهسازی «پل چوبی» در دستور کار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران قرار گرفته و به‌زودی اجرایی خواهد شد. 
کد خبر : 917059

مهدی رمضانی، معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی پل چوبی که یکی از پل‌های قدیمی شهر تهران است، جزء برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

وی تصریح کرد: طرحی برای مقاوم‌سازی پل چوبی ارائه شده و نقشه و برنامه آن نیز در حال حاضر در نوبت اجرا قرار گرفته است. 

معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پل چوبی در چه بازه زمانی مقاوم‌سازی خواهد شد، اضافه کرد: در این سازمان سیاست اجرا و زمان اجرای پروژه‌ها را تعیین نمی‌کنیم و فقط می‌دانم که مقاوم‌سازی این پل هم در برنامه‌های ما جا دارد.

رمضانی تاکید کرد: وظیفه ما تهیه نقشه است و در بحث اجرا حتما همکاران دیگر اولویت بندی مشخصی را برای خود دارند و شاید نشود اولویت بندی مقاوم‌سازی همه پل‌های تهران را در یک بازه زمانی و با هم شروع کرد اما حتما پل چوبی هم جزء اولویت‌ها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پل چوبی از لحاظ وقوع زلزله با ریشتر بالا پر خطر محسوب می‌شود و ان‌شاءالله در اولین فرصت مقاوم‌سازی آن عملیاتی می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته