دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احتمال رگبار باران، رعد و برق، و وزش باد شدید موقت تا ساعاتی دیگر در تهران

احتمال رگبار باران، رعد و برق، و وزش باد شدید موقت تا ساعاتی دیگر در تهران
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی روز گذشته مبنی بر تقویت ناپایداری‌های جوی، توصیه اکید مدیریت بحران به مردم این است که تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از بروز خسارت را پیش‌بینی کنند.
کد خبر : 917030

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،مظفری  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: باید اقداماتی همچون محکم کردن سازه‌های سست، تابلو‌های تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره و اجتناب از تردد کنار درختان کهنسال صورت گیرد.

وی ادامه داد: از همه مردم استان به ویژه ساکنان نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، شهریار و ملارد می‌خواهیم ضمن اجتناب از قرار گرفتن در لبه پرتگاه و پشت‌بام با توجه به مخاطره‌آمیز بودن شرایط جوی از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رود‌ها نیز خودداری کنند.

بر اساس این گزارش ، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران تهران هم اعلام کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی تا ساعاتی دیگر در نقاط مختلف استان تهران بارش‌های لحظه‌ای و وزش باد شدید خواهیم داشت.

این بارش‌ها امام‌زاده داود، فیروزکوه و دماوند و قسمت‌های شمالی، جنوبی و مرکزی شهر تهران را شامل خواهد شد. به‌دلیل لحظه‌ای‌بودنِ بارش‌ها احتمال بالاآمدن آب از مسیل‌ها و دره‌ها و آب‌گرفتگی خیابان‌ها وجود دارد. 

در زمان وزش باد مردم از ایستادن در کنار سازه‌های موقت، درختان فرسوده‌ و تابلوها خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته