دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سامانه +137 به کمک مدیریت بحران شهر تهران می‌آید

سامانه +137 به کمک مدیریت بحران شهر تهران می‌آید
در جلسه مشترک رئيس دبيرخانه HSE شهر تهران و مدیران ارشد مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی بر استفاده از ظرفیت مناسب مرکز سامانه +137 برای کمک به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تأکید شد.
کد خبر : 924686

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به پیشنهاد سازمان پيشگيری و مديريت بحران شهر تهران برای همکاری با سامانه +137 در خصوص موضوع HSE، جلسه‌ای با حضور رئيس دبيرخانه HSE شهر تهران و مدیران ارشد مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در مرکز سامانه +137 برگزار شد.

در این دیدار سید سجاد موسوی رئيس دبيرخانه HSE شهر تهران با اشاره به جایگاه HSE در شهرداری تهران گفت: با توجه به جایگاه نظارتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که به دنبال رفع خطر و پیشگیری از رخداد بحران در شهر است، همکاری بسیار نزدیک و مناسب با مرکز سامانه +137 کمک بزرگی به ما برای رفع خطرات احتمالی در شهر تهران خواهد بود.

رئيس دبيرخانه HSE شهر تهران افزود: با توجه به حجم نیروی انسانی در مدیریت بحران و گستردگی پایتخت و وجود خطرات بسیار در شهر این فرصت را به ما نمی‌دهد که تک تک خطرات را کنترل کنیم به همین دلیل نیازمند استفاده از ظرفیت اطلاعاتی سامانه +137 برای اشراف بیشتر به موضوعات خطرناک شهر هستیم که از سوی مردم در تماس با سامانه +137 به اطلاع شهرداری می‌رسد.

در این دیدار، علی هاشمی معاون هماهنگی و نظارت بر عملکرد مرکز سامانه +137 با استقبال از افزایش همکاری‌ها میان این سامانه و سازمان مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: دیتا و اطلاعات مناسبی در مرکز سامانه +137 برای همکاری با دستگاه‌های نظارتی شهر و دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود دارد که کمک مناسبی برای پیشبرد اهداف و دقت در تصمیم‌سازی مجموعه‌های خدماتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه HSE در شهرداری تهران در سال‌های اخیر پررنگ‌تر شده است، افزود: هم‌اکنون راهبرد اصلی مرکز سامانه +137 هم متمرکز بر اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر، افزایش خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و کاهش پیام‌های انتقادی مردم است.

همچنین در این دیدار امین رهبر معاون راهبرد و تحلیل اطلاعات مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران با اعلام آمادگی در خصوص همکاری‌های دوجانبه بین سامانه +137 و سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: هرآنچه که دبیرخانه HSE شهر تهران در خصوص آمارهای سامانه و پیام‌های شهروندان برای رفع خطرات احتمالی و پیشگیری از بحران به دنبال آن است را در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار خواهیم داد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه HSE شهر تهران موضوعات حساسی که کمک می‌کند تا در برابر خطرات احتمالی شهر به دنبال رفع آن باشد را اعلام نماید تا با استفاده از ایجاد دسترسی‌های مناسب، به محض ثبت پیام‌های پر خطر به اطلاع این دبیرخانه رسانده شود.

در ابتدای این دیدار، بازدید از مراکز ثبت پیام و معاونت بازخورد و آشنایی با روند فعالیت سامانه +137 در دستور کار رئیس دبیرخانه HSE شهر تهران و همراهان قرار گرفت

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته