دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 11:25

غفوری: حرف هام در مورد استقلال خصومت شخصی نبود/ امیدوارم هلدینگ تصمیمی بگیرد که باعث رشد شود+ فیلم

غفوری: حرف هام در مورد استقلال خصومت شخصی نبود  امیدوارم هلدینگ تصمیمی بگیرد که باعث رشد شود+ فیلم
کاپیتان اسبق استقلال گفت: حرف هایی که در مورد این تیم زدم اصلا خصومت شخصی نبود و اگر بخواهم شخصی حرف بزنم که همه چیز را باز می کنم.
کد خبر : 916978

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ووریا غفوری، با حضور در کلاس مربیگری A آسیا در جمع خبرنگاران در مورد صحبت هایی که چند روز قبل در مورد  استقلال و جواد نکونام زده بود، عنوان کرد:من به عنوان یک استقلالی تمام دغدغه ام استقلال است.دوست دارم همیشه استقلال موفق باشد و همیشه قلبم با این تیم است.من هر چیزی در مورد استقلال گفتم نقطه نظرم بوده و یک توصیه به هلدینگ داشتم.امیدوارم تصمیمات طوری باشد که به این تیم افتخار کنیم و هواداران خاطرات خوبی داشته باشند.

وی افزود: همه چیز قهرمانی نیست آنچه مهم است شخصیت تیمی است که همه هواداران در این سال ها به آن بالیده اند. اگر می خواستم شخصی حرف بزنم که جور دیگری صحبت می کردم.نیاز باشد شخصی حرف بزنم همه چیز را باز می کنم.به عنوان دوستدار استقلال نظراتم را عنوان کردم و امیدوارم تاثیر و خروجی داشته باشد.حق نداریم خصومت شخصی خود را وارد تیم بزرگ استقلال کنیم و سهمی بخواهیم. 

غفوری در خصوص مقایسه نکونام و فرهاد مجیدی هم گفت: من اصلا دنبال مقایسه نیستم. فرهاد مجیدی برای من قابل احترام است و سرش بالاست با رکوردی که زد و در قلب هواداران تیم جا دارد. نمی خواهم کسی را مقایسه کنم و امیدوارم تصمیم گیران استقلال به نتیجه ای برسند که تیم بتواند رشد کند.

برای دیدن مصاحبه کامل فیلم زیر را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته