دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اطلاعیه شماره 3 ستاد انتخابات صداوسیما؛

نظرسنجی‌های منتسب به رسانه ملی در فضای مجازی اعتباری ندارد

نظرسنجی‌های منتسب به رسانه ملی در فضای مجازی اعتباری ندارد
ستاد انتخابات صداوسیما نظرسنجی‌هایی که در فضای مجازی، کانال‌ها و سایت‌ها به رسانه ملی نسبت داده می‌شود را تکذیب و اعلام کرد که فقط نظرسنجی‌های رسمی منتشره از جانب سازمان صداوسیما را معتبر می‌داند.
کد خبر : 916930

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اطلاعیه شماره سه ستاد انتخابات صداوسیما که عصر پنجشنبه منتشر شد، آمده است: نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات سازمان همواره و از جمله در دوره‌های مختلف انتخابات از دقیق‌ترین نظرسنجی‌ها در میان مراکز تحقیقاتی در داخل و خارج کشور بوده است. به همین علت در موارد متعدد در گذشته و نیز در چند روز اخیر از نام مرکز تحقیقات صدا و سیما برای اعتباربخشی به برخی اطلاعات، سوءاستفاده شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: لازم است یک بار دیگر به استحضار مردم شریف ایران و نیز فعالان سیاسی و رسانه‌ها رسانده شود که سازمان صداوسیما تنها نظرسنجی‌هایی را می‌تواند تایید کند که به طور رسمی از طرف مرکز تحقیقات صداوسیما منتشر می‌شود.

ستاد انتخابات صداوسیما نظرسنجی‌هایی را که در فضای مجازی، کانال‌ها و سایت‌ها به رسانه ملی نسبت داده می‌شود، تکذیب می‌کند و فقط و فقط نظرسنجی‌هایی را از جانب سازمان صداوسیما معتبر می‌داند که به‌صورت رسمی توسط مرکز تحقیقات این سازمان منتشر می‌شود؛ در غیر این صورت، مرکز تحقیقات صداوسیما اعتبار نتایج این نظرسنجی‌های ادعایی را تایید نمی‌کند.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس جمهور ایران، هشتم تیرماه در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته