دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 12:35

دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است

دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف همگانی بوده و دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر : 916889

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ استان بوشهر با حضور در شهرستان جم با بازدید از مراکز آموزش عالی این شهرستان با مسئولان این شهرستان در زمینه برنامه‌های مختلف دفتر نهاد از جمله دوره‌های دانش‌افزایی، ازدواج دانشجویی، و اقامه نماز، طرح‌های آموزشی و ... دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام رضا جمالی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر در این نشست با اشاره به حمایت مدیران شهرستان به امور جاری، اظهار کرد: چیزی که به وضوح قابل مشهود بوده، قرارگرفتن منصب‌ها در خدمت مدیران این بخش از استان است که این خدمت رسانی قلبی، باعث پیشرفت در همه مجموعه‌های شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی در برنامه‌ریزی مدیران شهرستان مشهود است، عنوان کرد: مساعدت مدیران شهرستان جم در برگزاری طرح حامیم دانشگاه‌های استان، بسیار راهگشا بوده و این همراهی سبب شد تا دانشجویانی عملگرا در اختیار مسئولان دانشگاه‌ها قرار گیرد که در شدائد و حدائد یاریگر مسئولان بود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با بیان برگزاری برنامه‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی در دانشگاه‌ها، توضیح داد: برنامه‌هایی نظیر کرسی‌های آزاد اندیشی، کرسی‌های نظریه پردازی، نشست‌های هم اندیشی، جلسات جهاد تبیین و ... از برنامه‌هایی بوده که به طور مستمر در حال اجراست و بی شک حضور، مدیران و صاحب نظران از خارج از فضای دانشگاه، موجب ظرفیت شناسی خواهد بود.

جمالی با تأکید بر اینکه هر بخش و حوزه کاری، نیازمند مجموعه‌هایی متفکر است، عنوان کرد: در این راستا، اندیشمندان دانشگاهی که آگاه به مسائل روز و علوم جدید جهان هستند، می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های هر مسئول، مدیر، سازمان و نهادی موثر واقع شوند.

وی خواستار انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری میان دانشگاه‌های شهرستان با دانشگاه مادر و سازمان، ادارات و صنایع مستقر در شهرستان جم برای تسریع در امور شد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با اشاره در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از آحاد اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات تأکید کرد: طبعاً شرکت در انتخابات یک تکلیف همگانی بوده؛ اما در این برهه حساس و سرنوشت ساز، دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته