دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان کرد؛

۳۰۰ تصمیم و ۲۰ دستورالعمل حاصل ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت/ شیب سقوط جمعیت کاهش یافت

۳۰۰ تصمیم و ۲۰ دستورالعمل حاصل ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت  شیب سقوط جمعیت کاهش یافت
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت داشته‌ایم که حاصل آن ۳۰۰ تصمیم، ۲۰ دستورالعمل و همکاری و هماهنگی زیرمجموعه وزارت بهداشت برای اجرای این قانون بوده است.
کد خبر : 916875

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی مشهد مقدس در مجتمع شهدای سلامت این شهر در حال برگزاری است، از جوانی جمعیت به عنوان یکی از دو اولویت مهم معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سال گذشته و سال جاری یاد کرد و گفت: شیب سقوط جمعیت، کاهش یافته و آمار و ارقام چندین سازمان، بیانگر این واقعیت است.

وی افزود: در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، از ۱۳ دانشگاه با رتبه‌های عالی، خیلی خوب و خوب تقدیر شد و تفاوت دانشگاه‌ها در امتیاز گیری از شاخص‌های ارزیابی، بسیار اندک و در حد چند صدم بوده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه عملکرد نیرو‌های بهداشت در زمینه جوانی جمعیت مناسب بوده است، گفت: از ۴ بهورز و مراقب سلامت که عملکرد شایسته‌ای در مشاوره‌های فرزندآوری داشته اند، تقدیر شد و اعتقاد داریم نظام شبکه بهداشت کشور تمام تلاش خود را برای جوانی جمعیت به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته