دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 11:48

سردار سلامی: هر جوان یک دنیا قدرت و خلاقیت است که می‌تواند آینده جهان را تغییر دهد

سردار سلامی: هر جوان یک دنیا قدرت و خلاقیت است که می‌تواند آینده جهان را تغییر دهد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جامعه‌ای صاحب رشد و حرکت است که جوانانش سالم، پرتحرک و پرانرژی باشند. جامعه‌ای می‌تواند در برابر آسیب‌ها بایستد که پیکره‌ جوان آن کارآمد و بانشاط باشد.
کد خبر : 916873

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه طرح‌های عمرانی چندمنظوره اظهار کرد: جامعه‌ای صاحب رشد و حرکت است که جوانانش سالم، پرتحرک و پرانرژی باشند. جامعه‌ای می‌تواند در برابر آسیب‌ها بایستد که پیکره جوان آن کارآمد و بانشاط باشد.

وی افزود: ما در این سرزمین همه اعضای یک پیکر هستیم. مواد مخدر عامل سست شدن روح اراده و قوت ذهنی و جسمی انسان‌ها می‌شود. مواد مخدر انسان را از زندگی محروم و بنیان خانواده را تخریب می‌کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه احیای یک نفر و بازگرداندن آن به زندگی معادل احیای تمام بشریت است. انسان زیباترین مخلوق عالم هستی و گوهر آفرینش است، تأکید کرد: خطر خانمان‌سوز اعتیاد یک خطر جهانی ناشی از سیاست‌های تجاوزگرایانه و ظالمانه بیگانگان است که به هر شکل ممکن از هر زاویه‌ای به نسل جوان جامعه حمله می‌کنند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: با ترویج اعتیاد و ابتذال و دور نگهداشتن از حقیقت زندگی سعی می‌کنند یک فروپاشی را در شخصیت جوانان ایجاد کنند. می‌خواهند خانواده‌ها را سست کرده و فروبپاشانند. طبیعی است باید برای این برنامه داشته باشیم.

وی افزود: هیچ انسانی در جامعه ما مورد غفلت واقع نمی‌شود و نظام اسلامی به سلامت، جان و زندگی آنها می‌اندیشد و دلسوزی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته