دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 11:16
سرلشکر سلامی:

جنایتکاران صهیونیست تاوان خون‌های پاک ریخته‌شده را خواهند داد

جنایتکاران صهیونیست تاوان خون‌های پاک ریخته‌شده را خواهند داد
فرمانده کل سپاه در پیامی گفت: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته‌شده را خواهند داد.
کد خبر : 915359

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام ، مدافع سرافراز حرم شهید قدس «سعید آبیار» را که در ماموریتی مستشاری در سوریه و در حمله جنایتکاران رژیم صهیونیستی به حومه حلب به فیض شهادت نائل آمد، به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان البرز و شهر ری تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: مجاهدت‌های صادقانه و شجاعانه آن پاسدار مومن و افسر پاکباخته در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین و یاری بخشی به مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین قهرمان در رویارویی با اشغالگران قدس شریف برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته‌شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.

در ادامه این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و همرزمان ارجمند وی سلامتی، صبر، شکیبایی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

به گزارش آنا، شهید سعید آبیار، شامگاه یک‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم‌ صهیونیستی به اطراف شهر حلب در شمال سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته