دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد گچساران

گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد گچساران
مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور دانشگاهیان برگزار شد.
کد خبر : 916867

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور دانشگاهیان برگزار شد.

شهدایی که از همه هستی خود گذشتند

حجت‌الا‌سلام علی صیادیان‌خواه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به بیان ارزش و جایگاه مقام شهدا پرداخت و اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که از همه هستی خود گذشتند، همه وجود خود را در طبق اخلاص قرار دادند با خدا معامله کرده و خداوند هم به آنها بالاترین مقام را عطا کرده است.

وی با بیان این نکته که با هیچ کاری نمی‌توان جبران فداکاری شهدا را انجام داد به ادامه مسیر شهدا با رعایت حجاب و عفاف و عمل به دستورات دین تأکید و به مهم‌ترین موضوع روز هم که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شخص اصلح در تراز شهدا و انقلاب عنوان کرد.

باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم

امین محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران نیز افتخار این واحد دانشگاهی را این سه شهید گمنام دانست و گفت: باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

به گزارش آنا، حضور در جوار مزار شهدای گمنام و عطر افشانی و قرائت فاتحه و عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته