دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 09:25
نادی مطرح کرد؛

رویداد صدرا عرصه‌ای برای ظهور خودباوری دانشجویان

رویداد صدرا عرصه‌ای برای ظهور خودباوری دانشجویان
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویداد صدرا با ایجاد ارزشمندی در دانشجویان موجب به ظهور رسیدن روحیه نشاط، امید و خودباوری آنان در این عرصه می‌شود.
کد خبر : 916837

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد استانی صدرا با حضور محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان، محمد ذوالفقاری مسئول نهاد رهبری در استان و رؤسای واحد‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آغاز به کار کرد.

محمدعلی نادی در این مراسم رویداد صدرا را جایی برای معرفی فرصت شغلی به دانشجو دانست و اظهار کرد: این رویداد محلی برای آشنایی دانشجو با فرصت شغلی در صنعت، خدمات، کشاورزی و بازرگانی است که با ایجاد ارزشمندی در دانشجو موجب به ظهور رسیدن روحیه نشاط، امید و خودباوری در این عرصه می‌شود.

وی وجهی دیگر از رویداد صدرا را استادان عنوان کرد و افزود: این رویداد دو وجه استاد و دانشجو تشکیل می‌شود که استادان باید با مسائل جدید در محیط کار مواجه شوند که روبرو شدن با مسئله موجب رشد و پختگی علمی و عملی می‌شود.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یادگیری نظام اخلاقی، ارزشی و فرهنگی رشته شغلی را در محل کار دانست و بیان کرد: باید دانشجویان را همزمان با تحصیل علم به‌صورت کنترل شده و با نظارت دانشگاه و نظارت صنعت وارد محیط کار کرد که این اقدام موجب می‌شود دانشجویان با کسب تجربه، نظام اخلاقی، ارزشی و فرهنگی مربوط رشته‌ی خود را در محل کار فرا گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته