دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 16:55
قطع برق در مناطق شمالی رژیم صهیونیستی؛

جزئیات حملات تلافی جویانه گسترده حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها منتشر شد

جزئیات حملات تلافی جویانه گسترده حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها منتشر شد
مقاومت اسلامی لبنان امروز (چهارشنبه) در پاسخ به شهادت یکی از فرماندهان خود در حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان، با شلیک ۱۰۰ موشک مواضع و پایگاه‌های این رژیم را هدف قرار داد و خسارات سنگینی به آن وارد کرد.
کد خبر : 916785

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از العالم، بنابر این گزارش، در این حمله موشکی نیرو‌های حزب الله کارخانه صنایع نظامی «بلاسان» متعلق به ارتش صهیونیستی را در شهرک «سعسع» با موشک‌های هدایت شوند هدف قرار دادند.

همچنین حزب الله پایگاه هوایی راهبردی «میرون»، پایگاه «عین زیتیم» یکی از مقر‌های فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های «المسافه» و «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی «کفرشوبا» و «رامیا» و «رویسه القرن» را در کشتزار‌های اشغالی شبعا با شلیک پیاپی کاتیوشا هدف قرار داد.

به اعتراف رسانه‌های صهیونیست حمله موشکی امروز (چهارشنبه) حزب الله باعث قطع برق در مناطق شمالی شده است.

یک مقام امنیتی بلند پایه اسرائیلی نیز اعتراف کرد که حمله موشکی حزب الله این نگرانی و ترس را ایجاد کرده است که در روز‌های پیش رو مواضع دورتر این رژیم و تاسیسات زیربنایی‌تر هدف قرار گیرد.

رسانه‌های صهیونیست همچنین از شلیک مستقیم به اهدافی در حومه پایگاه «الراهب» و به صدا درآمدن آژیر خطر در «شتولا» خبر دادند.
در همین حال رادیو ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که ۱۰۰ موشک از جنوب لبنان تنها در چند دقیقه به سمت شهرک‌های صفد، طبریا و مناطق اطراف آن شلیک شده است. این رسانه خاطر نشان کرد که از اکتبر گذشته (آغاز جنگ غزه) تا کنون این نخستین بار است که آژیر خطر در شهرک طبریا به صدا در می‌آید.

با تشدید حملات حزب الله علیه مواضع شمالی رژیم صهیونیستی رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی اعلام کردند که این رژیم درصدد تشدید تنش در جبهه‌ی شمالی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته