دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روایت شهادت یک سرباز گمنام امام زمان در مکه

روایت شهادت یک سرباز گمنام امام زمان در مکه
فرزندش از سربازان گمنام امام زمان است و حالا در مکه مکرمه روایت می‌کند که چگونه پیکر پسرش پس از شهادت توسط اشرار سه روز در دریای عمان مفقود شده بود.
کد خبر : 916754

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن‌جان نوروزی پدر شهید امنیت مصطفی نوروزی با اشاره به اینکه فرزندش در امور رزمی و نظامی از مهارت‌های ویژه برخوردار بود، اظهار داشت: فرزندم ارادت خاصی به حضرت فاطمه زهرا (س) داشت برای همین وقتی به شهادت رسید شبانه غسل و کفن شد.

مصطفی از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که سال ۱۳۹۷ به صورت داوطلبانه از ساری به زاهدان رفت تا با باند‌های خلافکار و قاچاقچیان که جرایم سازمان یافته انجام می‌دهند مبارزه کند. او در یکی از عملیات‌ها در حالی که سرگروه بود همراه با دو همرزمش به نام‌های مهدی جهان‌تیغ و شهید مهدی جعفری از استان فارس در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ توسط اشرار به شهادت رسیدند و پیکرش سه روز در آب‌های عمان سرگردان بود.

شهید مصطفی در ۲۵ مرداد سال ۱۳۶۰ متولد شد و سال ۱۳۸۴ با همسرش ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو پسر شد. آنها با هم زندگی خوبی داشتند و در امور فرهنگی همراه یکدیگر بودند. پسرم دستش به کار خیر می‌رفت چندین تن از فرزندان کمیته امداد را تحت پوشش گرفته بود. همچنین در برگزاری نمایشگاه و جلسات فرهنگی و مذهبی نقش مؤثری در استان مازندران برعهده داشت.

همان طور که گفتم فرزندم ارادت ویژه‌ای به حضرت زهرا (س) داشت و دلش می‌خواست که بعد از شهادت باز نگردد، اما مادرش طاقت نیاورد و پس از خبر مفقودی پیکر، قسمش داد که اگر برنگردد حلالش نخواهد کرد. فردای این روز خبر آمد که پیکر مصطفی در آب‌های عمان پیدا شده است. پیکر مصطفی در دوران کرونا به صورت خودرویی و بسیار باشکوه توسط دوستان، همرزمان و مردم مازندران تشییع شد؛ بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسمی که برای گرامیداشت خانواده شهدا برگزار شده بود از والدین شهید نوروزی تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته