دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1398 - 13:51

پایان دوره روسای دو فدراسیون در یک ماه/ انتخاب سرپرست در هاله‌ای از ابهام

دوره ریاست علی قارداشی در فدراسیون تنیس روی میز و غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی و ورزشی در ماه آبان به پایان رسیده است اما وزارت ورزش و جوانان هنوز تصمیمی در مورد انتخاب سرپرستان این دو فدراسیون نگرفته است.
کد خبر : 446112

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، انتخاب سرپرست برای رؤسای فدراسیون‌هایی که دوره چهارساله آنها به پایان رسیده است یکی از چالش‌های همیشگی وزارت ورزش و جوانان است. گاهی اوقات پروسه انتخاب سرپرست از سوی وزارت ورزش و جوانان ماه‌ها و حتی یک سال به طول می‌انجامد.


در حال حاضر دوره چهارساله غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی- ورزشی، 6 آبان ماه سال جاری به پایان رسید و  وزارت ورزش و جوانان هنوز در مورد سرپرست این فدراسیون تصمیم‌گیری نکرده است. همچنین دوره چهارساله علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز هم 16 آبان به پایان رسیده و در خصوص این فدراسیون هم وزارت ورزش و جوانان هنوز تصمیمی نگرفته است. 


البته اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی پیش از این اعلام کرده بود تا اواخر این هفته سرپرستان این دو فدراسیون مشخص می‌شود، اما گویا مسئولان این تصمیم را فراموش کردند و خبری در مورد آن هنوز مخابره نشده است. 


در کنار دو فدراسیون تنیس روی میز و پزشکی-ورزشی که دوره ریاست رؤسای آنها در ماه آبان به پایان رسید، فدراسیون‌هایی هستند که از ماه‌ها قبل با سرپرست اداره می‌شوند و وضعیت بلاتکلیف دارند. فدراسیون‌های دوومیدانی، همگانی، رزمی، تنیس و جانبازان و معلولان ‌هم‌اکنون با سرپرست اداره می‌شوند. 


انتهای پیام/4057/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: نوروزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته