دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 14:30

علم‌زدگی و غرور کاذب معضل امروزی زندگی بشر

علم‌زدگی و غرور کاذب معضل امروزی زندگی بشر
نویسنده مجموعه کتب «بازسازی سبک زندگی» گفت:‌ ریشه سبک غلط زندگی علم‌زدگی(شبه‌علم)، احساس بی‌نیازی انسان‌ها و غرور کاذب است.
کد خبر : 916734

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارگاه بازسازی سبک زندگی به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین عباسی‌اصل نویسنده مجموعه کتب«بازسازی سبک زندگی» در این کارگاه به تبیین موارد چالش‌برانگیز و ایرادات سبک زندگی فعلی همانند، تنهایی، خودکشی، تجاوز و... پرداخت و با تحلیل و ریشه‌یابی موارد اشاره شده، اظهار کرد: ریشه سبک غلط زندگی علم‌زدگی (شبه‌علم)، استغنا و احساس بی‌نیازی انسان‌ها و استعلاء و غرور کاذب و سرکشی است.

استادان در برگزاری پرشور انتخابات ایفای نقش کنند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان به برگزاری موفق این کارگاه‌ها و اثربخشی آن در دور اول برگزاری در همه استان‌های کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که دور دوم این کارگاه‌ها نیز که در استان سمنان آغاز شده با موفقیت همراه باشد.

حجت‌الاسلام رضا کهساری با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری از استادان خواست به‌عنوان قشر اثرگذار فرهنگی، نقش خود را در برگزاری پرشور انتخابات ایفا کنند.

وی با استناد به آیات قرآنی و سیره پیامبران الهی به تبیین راه‌کار برون‌رفت از سبک زندگی فعلی و اصلاح آن پرداخت.

حجت‌الاسلام محسن ترابی‌فر معاون نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و دامغان نیز گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی شرق استان در حوزه هیئت علمی و اساتید مدعو دارد، این مباحث ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته