دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 10:50
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

زارع‌پور: بسته ۲۰ گیگابایتیِ اینترنت داخلی برای همه مردم در نظر گرفته‌ایم

زارع‌پور: بسته ۲۰ گیگابایتیِ اینترنت داخلی برای همه مردم در نظر گرفته‌ایم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هدیه ۲۰ کیگابایتی در پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم خبر داد و گفت: برای انتخابات هم بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.
کد خبر : 916645

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای موضوع انتخابات، بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: در این بسته‌ها کانال‌های هواداران و کانال‌های استانی پیش بینی شده و بسته‌های تبلیغاتی برای معرفی کانال‌ها به مخاطبان در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: بسته هدیه وزارت ارتباطات ۲۰ کیگابایت نیز برای ترافیک پیام رسان‌های داخلی برای مردم در نظر گرفته‌ایم.

زارع پور تاکید کرد: امروز پیامک برای شماره‌های مردم ارسال می‌شود، هر کس تمایل داشته باشد می‌تواند با کد دستوری ذکر شده در پیامک، آن را فعال کند و از پیام رسان‌ها و تلوبیون در طول انتخابات با این بسته ۲۰ گیگ رایگان استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته