دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 10:28

امیر سیاری: دشمن می خواهد ذهن و فکر مردم را مشغول بازی «همستر» کند

امیر سیاری: دشمن می خواهد ذهن و فکر مردم را مشغول بازی «همستر» کند
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن به دنبال این است اگر دولتی هم تشکیل می‌شود دولت ضعیفی تشکیل شود. چرا در این مقطع حساس زمانی و قبل از انتخابات، بازی همستر رشد می‌کند و آن را بزرگ می‌کنند و دنبال می‌کنند؟ می‌خواهند اجازه ندهند مردم بنشینند فکر کنند به برنامه‌های کاندیدا‌ها توجه کنند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر : 916633

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش مسئولان روابط عمومی ارتش اظهار کرد: چندین جنگی که استکبار می‌توانسته به ما تحمیل کند به علت بالا بودن توان بازدارندگی رفع شده است.  ما در بازدارندگی با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها به جایگاه خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود: هدف حضور استکبار در منطقه ما بودیم نه دیگران یعنی مبارزه با انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۷،  استکبار جرات نکرده دست به اقدام نظامی بزند، چون توان بازدارندگی ما بالا بوده است و می‌دانسته است اگر وارد این عرصه شود ضررش بیشتر از سودی است که خواهد برد وگرنه عاشق چشم و ابروی ما نبوده که به ما تعرض نداشته باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه روز به روز بر توان بازدارندگی خودمان خواهیم افزود، ادامه داد: آرزوی دشمن در انتخابات تشکیل یک دولت ضعیف و غیرانقلابی است.

وی با اشاره به بازی همستر افزود: هدف دشمن کارشکنی در فرآیند انتخابات است و عملا این موضوع قابل مشاهده است. هدف دیگر دشمن تبدیل انتخابات به فرصتی برای استحاله و براندازی نظام است.  دشمن به دنبال جلوگیری از تشکیل یک دولتی انقلابی و مردمی است.

سیاری اظهارداشت: دشمن به دنبال این است اگر دولتی هم تشکیل می‌شود دولت ضعیفی تشکیل شود. چرا در این مقطع حساس زمانی و قبل از انتخابات، بازی همستر رشد می‌کند و آن را بزرگ می‌کنند و دنبال می‌کنند؟ می‌خواهند اجازه ندهند مردم بنشینند فکر کنند به برنامه‌های کاندیدا‌ها توجه کنند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان گفت: دشمن می‌خواهد ذهن و فکر مردم را مشغول و متوجه این بازی کند؛ این دقیقا همان جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته