دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 10:17
رضاخانی:

تحقق جهاد تبیین از اهداف دوره تخصصی پدافند غیرعامل فرهنگی است

تحقق جهاد تبیین از اهداف دوره تخصصی پدافند غیرعامل فرهنگی است
مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تأکید کرد: دوره تخصصی پدافند غیرعامل فرهنگی با هدف تحقق جهاد تبیین برگزار شد.
کد خبر : 916401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره تخصصی پدافند غیرعامل فرهنگی به‌منظور آگاه‌سازی و درک موضوعات تهدید فرهنگی با تأکید بر حوزه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به همت اداره‌کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این نشست ضمن قدردانی از حمایت مدیران دانشگاه در همراهی برای برگزاری این دوره که نخستین‌بار در سطح واحد‌های دانشگاه آزاد اجرا شد، اظهار کرد: این اداره‌کل در راستای رسالت خود با رویکرد افزایش آگاهی جامعه دانشگاهی به‌خصوص اعضای هیئت علمی، رؤسای دانشکده‌ها و کارکنان دانشگاه، در تعامل با سازمان پدافند غیرعامل کشور این دوره تخصصی را به‌منظور تحقق جهاد تبیین برگزار کرد که با استقبال خیلی خوب مخاطبین دوره مواجه شد و با این تشویق، اداره‌کل حراست واحد شهرقدس مصمم بود این قبیل دوره‌های آموزشی را در تعامل با سایر معاونت‌ها برای دانشجویان نیز طراحی و اجرا کند.

دوره تخصصی پدافند غیرعامل فرهنگی را با هدف تحقق جهاد تبیین برگزار کردیم

جعفر رضاخانی متذکر شد: این دوره توسط اشکان پیرزاده استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی به مدت سه روز مطابق با سرفصل‌های آموزشی سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد که در پایان شرکت‌کنندگان پس از آزمون و اخذ نمره قبولی موفق به دریافت گواهی پایان دوره تخصصی از سوی سازمان پدافند غیرعامل خواهند شد.

وی از حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، علی محمدی ترکاشوند معاون آموزشی واحد شهرقدس، محسن جدیدی معاون فرهنگی واحد شهرقدس و عبدالحسین طریقی مدیر پدافند مرز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری نخستین دوره تخصصی پدافند غیرعامل فرهنگی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته