دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 09:48
بهزادی‌پور مطرح کرد؛

نگرش فن‌بازاری به «رویداد عصر امید اربعین»/ دانشگاه آزاد ۲۵۰ شرکت با قابلیت ارائه خدمات فناورانه فرهنگی دارد

نگرش فن‌بازاری به «رویداد عصر امید اربعین»  دانشگاه آزاد ۲۵۰ شرکت با قابلیت ارائه خدمات فناورانه فرهنگی دارد
مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نگرش فن‌بازاری به «رویداد عصر امید اربعین» وجود دارد، گفت: دانشگاه آزاد ۲۵۰ شرکت با قابلیت ارائه خدمات فناورانه فرهنگی دارد.
کد خبر : 916393

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی برگزاری «رویداد عصر امید اربعین» با حضور مدیران کل پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز برگزار شد.

مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست اظهار کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با محول کردن مأموریت برگزاری رویداد‌های عصر امید تأکید دارند که این رویداد‌ها باید فراتر از جنبه نمایشگاه‌های جاری باشند، بلکه باید غالب رویداد‌های عصر امید با فن‌بازار‌ها، هسته‌های فناوری و با هدف معرفی و فروش محصولات دانش‌بنیان باشد.

قباد بهزادی‌پور خاطرنشان کرد: با نگاه فن‌بازار به این رویداد‌ها باید صنعت و سرمایه‌گذاران در برگزاری رویداد‌های عصر امید حضور فعال داشته باشند.

وی، اثربخشی برگزاری رویداد‌های عصر امید را برای جامعه هدف از طریق شرکت‌ها و خدمات آنها دانست و افزود: در حال حاضر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر ۲ هزار شرکت فناور ثبت شده که از این میان بیش از ۲۵۰ شرکت دارای رویکرد و قابلیت ارائه خدمات فناورانه فرهنگی هستند که طبیعتاً بخش عمده این شرکت‌ها در موضوع اربعین امکان ارائه محصول خواهند داشت.

مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد یک سرای نوآوری در شرف تأسیس در واحد عراق اشاره کرد و ادامه داد: حتماً خروجی شرکت‌های حاضر در رویداد عصر امید اربعین با مرتبط شدن با سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی عراق می‌توانند اثرگذاری خویش را صدچندان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته