دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خبر خوش مدیرعامل شرکت واحد برای ساکنان شرق و جنوب تهران؛

فردا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود

فردا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود
مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان این شرکت خبر داد.
کد خبر : 916118

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده گفت: همزمان با صد و بیست و هفتمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، با پیگیری‌ها و مساعدت شهردار محترم و مدیریت شهری، انشالله صبح فردا، طی مراسمی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید شهر تهران رونمایی می‌شود.

مهدی علیزاده با تاکید بر اینکه بر اساس قرارداد‌های منعقد شده با خودروسازان داخلی با جدیت بحث تحویل اتوبوس‌ها را برای افزایش ظرفیت خدمات رسانی ناوگان دنبال می‌کنیم، افزود: اتوبوس‌ها خریداری شده از محل قرارداد با دو شرکت اسنا و عقاب افشان هستند که ۱۰۰ دستگاه آن‌ها را فردا رونمایی خواهیم کرد.

علیزاده ادامه داد: این اتوبوس‌ها تک کابین و از نشان اسکانیا و کینگ لانگ بوده، که با برنامه ریزی صورت گرفته پس از انجام مقدمات اولیه و نصب تجهیزات لازم، در خطوط پهنه شرقی و جنوب تهران به مردم شریف پایتخت خدمات رسانی می‌کنند.

علیزاده با تاکید بر اینکه تهران به بیش از ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: تمام تلاشمان را برای تحقق وعده‌های داده شده و رسیدن به تعداد ناوگان مورد نیاز شهر تهران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوره مدیریت شهری فعلی تا کنون ۹۴۰ دستگاه اتوبوس نوسازی و ۴۵۶ دستگاه به طور کامل بازسازی شده اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر خرید دستگاه‌های جدید برای نوسازی ناوگان شهر تهران، تعمیرات و اورهال اتوبوس‌های فعال نیز به صورت مستمر در حال انجام است و پیش بینی می‌کنیم با تحقق قرارداد‌های بسته شده برای خرید اتوبوس‌های جدید، تحول بزرگی در ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهر تهران اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته