دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 18:58

مانیکونه:برای تغییر نسل باید آرامش داشته باشیم/ ایتالیا دیگر تدافعی بازی نمی‌کند+فیلم

مانیکونه:برای تغییر نسل باید آرامش داشته باشیم  ایتالیا دیگر تدافعی بازی نمی‌کند+فیلم
دستیار سرمربی تیم ملی گفت: در حال تغییر نسل هستیم و باید کمی آرامش و حوصله و صبر داشته باشیم.
کد خبر : 916104

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آنتونیو مانیکونه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان پیش از بازی با ازبکستان اظهار کرد: از شرایط تیم ملی راضی هستیم و همه چیز خوب می رود. در حال تغییر نسل هستیم و باید کمی آرامش و حوصله و صبر داشته باشیم.

 وی در خصوص اینکه در ایتالیا کار کرده ولی تیم ملی ایران خیلی راحت گل می خورد و دلیل این موضوع چیست گفت: از آن زمان تا حالا فوتبال خیلی تغییر کرده و دیگر ایتالیا تیم تدافعی نیست. آنها نوین و جهانی بازی می کنند و در حال بازسازی هستند. وقتی 11 بازیکن حمله می کنند باید همه آنها به سیستم تدافعی تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم ملی در خصوص برنامه ها برای رفع این نقظه ضعف گفت: ما در حال تلاش برای بهتر شدن هستیم و در حال حاضر خوب کار می کنیم. الان بازیکنان تیم ملی خوب کار می کنند. ما باید به اینده فکر کنیم. یکسری بازیکن در حال جایگزینی هستند و نمی شود با تغییر نسل سریع عمل کرد. باید کمی آرامش و حوصله داشته باشیم.

مانیکونه در خصوص برنامه تیم ملی برای بازی با ازبکستان گفت: فقط برای برد بازی می کنیم ولی مهم این است که باهوش باشیم و بازی به بازی بهتر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته