دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 09:30
در گفت و گو با آنا

قاسمپور: مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم/بابت دریافت ۲ گل از هنگ کنگ انتقادی به تیم ملی وارد نیست

قاسمپور: مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم بابت دریافت ۲ گل از هنگ کنگ انتقادی به تیم ملی وارد نیست
ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال گفت:مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم و حتی ممکن است در گروهی قرار بگیریم که بسیار آسان باشد و بتوانیم به راحتی از مرحله  خود صعود کنیم.
کد خبر : 915825

ابراهیم قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ اظهار کرد: انتقادی بابت دریافت دو گل از هنگ کنگ به تیم ملی وارد نیست. در حال حاضر هنگ کنگ به مراتب بهتر از ما هزینه می کند، بهتر از ما برنامه ریزی و مدیریت می کند و تغییرات خوبی نسبت به گذشته داشته است. گذشت زمانی که ما تعداد 10 تا 12 گل به هنگ کنگ می زدیم. اگر ما گل می خوریم به دلیل وجود مشکلاتی است. ممکن است مشکل ضعف خط دفاع باشد ممکن است عدم هماهنگی میان مدافعین باشد و حتی ممکن است اشتباهات فردی باشد.

وی افزود:ما مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم. حتی ممکن است در گروهی قرار بگیریم که بسیار آسان باشد و بتوانیم به راحتی از مرحله  خود صعود کنیم.هنگامی که 48 تیم شرکت کننده باشند، قطعا کیفیت رقابت ها پایین می آید. هرچند نباید فقط به فکر صعود به جام جهانی باشیم و باید به صعود از مراحل گروهی نیز فکر کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ضمن موافقت با جوان گرایی و کاهش میانگین سنی تیم ملی گفت: مطمئنا هر کاری که انجام می دهید یکسری ضرر و زیانهایی برای شما خواهد داشت که باید آنها را تحمل کنید. تیم های باشگاهی ما سازندگی ندارند و برای تیم های پایه خود هزینه نمی کنند و در نهایت بازیکن خوبی پرورش نمی دهند.تأثیر این ضعف در تیم ملی نیز نمایانگر می شود. در لیگ برتر گذشته چهره های شاخص و پدیده های زیادی ندیدیم که این مورد نیز از تبعات عدم آموزش درست از پایه است.با جوان گرایی می توانیم آینده سازی کنیم البته منظور جوان با سطح فنی خوب است. باید به جوان ها فرصت داده شود تا در زمان مناسب بتوانیم از آنها به جای بازیکنان قدیمی تر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته