دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 16:21

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد با اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد با اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با حضور مسئولان به امضا رسید.
کد خبر : 916085

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیرو جلسات مشترک شورای مسکن شهرستان دزفول درباره تعیین تکلیف قطعه زمینی با کاربری آموزشی عالی که هم‌اکنون در تصرف دانشگاه آزاد اسلامی دزفول است، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

در این دیدار که در راستای اجرای قوانین سامان‌دهی، حمایت و جهش تولید و عرضه مسکن و به‌منظور تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های طرح جامع مسکن صورت گرفت، پس از مذاکرات بین دو طرف، توافق‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان به امضا رسید.

در این توافق‌نامه با تعیین تعهدات طرفین، دانشگاه متعهد شد در تأمین مالی پروژه احداث واحد‌های مسکونی ویژه کارمندان دانشگاه آزاد از محل منابع داخلی در اختیار دانشگاه و نیز سایر منابع بانکی و... مشارکت داشته باشد.

همچنین مقرر شد دانشگاه ملک فوق‌الذکر را برای تغییر کاربری به نمایندگان راه و شهرسازی استان واگذار کند و پس از بازنگری طرح تفصیلی و تغییر کاربری اراضی مورد توافق و تهیه طرح تفکیکی و آماده‌سازی و تصویب آن در مراجع قانونی، پس از کسر سهم شهرداری به میزان ۵۰ درصد از اراضی باقی‌مانده با کاربری خالص مسکونی و ۵۰ درصد دیگر با کاربری تجاری در سهم دانشگاه آزاد اسلامی باقی مانده و بقیه سطوح حاصل از تفکیک با هر کاربری طبق طرح مصوب و میزان ۵۰ درصد از کاربری‌های مسکونی و تجاری باقی مانده در سهم سازمان ملی زمین و مسکن قرار گیرد.

علاوه بر این، طبق این تفاهم‌نامه کلیه کاربری‌های عمومی از قبیل، آموزشی، ورزشی، مذهبی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و هنری، فضای سبز و ... مطابق سرانه‌های شواری عالی معماری و شهرسازی که به تصویب مراجع ذی صالح می‌رسد، تحویل اداره کل راه و شهرسازی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته