دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نقیب در گفت‌وگو با آنا خبر داد: 

بحث رد مرز کردن کودکان کار غیرمجاز را با قدرت دنبال می‌کنیم

بحث رد مرز کردن کودکان کار غیرمجاز را با قدرت دنبال می‌کنیم
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: کار رد مرز کردن کودکان کار و خیابان غیر مجاز را با قدرت پیگیری و دنبال می‌کنیم تا به مرحله اجرا برسد.
کد خبر : 916001

سیدمحمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: کار رد مرز کردن کودکان کار و خیابان غیر مجاز را با قدرت پیگیری و دنبال می‌کنیم تا به مرحله اجرا برسد.

نقیب در ادامه تصریح کرد: کار رد مرز کردن کودکان کار و خیابان غیرمجاز و بی‌ مجوز متوقف نشده است و اتفاقا همین اخیرا جلسه‌ای با معاونت امنیتی استانداری تهران داشتیم و بر اساس حرف‌هایی که در این جلسه مطرح شد کار بهتر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است در یک بازه زمانی رسانه‌ها خیلی به بحث رد مرز کردن کودکان کار و خیابان نپرداخته باشند، اما این به مفهوم توقف برنامه ریزی انجام شده نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: برای بیان جزئیات اجرای طرح رد مرز کردن کودکان کار و خیابان غیرمجاز اجازه بدهید با معاونت امنیتی استانداری تهران به جمع بندی نهایی برسیم و در برنامه‌های بعدی نتیجه جمع‌بندی جلسات را اعلام خواهیم کرد.

نقیب همچنین تأکید کرد: به دلیل بار مالی زیاد و کار گسترده‌ای که ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان که بیشتر آن‌ها اتباع خارجی هستند و این هزینه بر دوش این سازمان است، موافق رد مرز کودکان کار و خیابان غیر مجاز هستم و یکی از برنامه‌های اصلی ما محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته