دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 10:10
در گفت و گو با آنا

عالمی: بازی با ازبکستان متفاوت از هنگ کنگ است/ایجاد هارمونی بین بازیکنان قدیم و جدید زمان می‌برد

عالمی: بازی با ازبکستان متفاوت از هنگ کنگ است ایجاد هارمونی بین بازیکنان قدیم و جدید زمان می‌برد
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: خط دفاعی تیم ما تغییر کرده و به وجود آمدن هارمونی میان بازیکنان کمی زمان بر هست.
کد خبر : 915968

ایمان عالمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ گفت: تیم ملی بازی خوبی مقابل هنگ کنگ به نمایش گذاشت. بازی بعدی کمی متفاوت است چرا که تیم ملی ازبکستان تیم قوی تری است و طی سالیان گذشته نشان داده بازیکنان با استعدادی دارد و بازی های پرفشار و تاکتیکی را برگزار می کند. تیم ملی ایران باتوجه به تغییراتی که داشته بازی سختی پیش رو دارد هرچند بازیکنان ما نیز با استعداد هستند و لژیونر های بسیار خوبی داریم. باتوجه به استراتژی آقای قلعه نویی،انشالله بتوانیم این بازی را مانند بازی گذشته با برد پشت سر بگذاریم.

وی افزود: خط دفاعی تیم ملی ما تغییر کرده و تا هارمونی میان بازیکنان به وجود بیاید، زمانبر است. باید کمی زمان بدهیم تا کادر فنی تیم ملی مشکلات خط دفاعی را برطرف کنند. قطعا اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم خواهد خورد.

پیشکسوت تیم استقلال درمورد ادامه مسیر تیم ملی در جام جهانی گفت: فکر نمی کنم جام جهانی این دوره مشکلی برای ما ایجاد کند. باتوجه به پتانسیل تیم ملی و تلاش کادر فنی قطعا به راحتی صعود می کنیم. در هر حال فوتبال سختی های خود را دارد اما باتوجه به بازیکنان خوب تیم ملی، ما می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. باتوجه به جوان گرایی که در تیم ملی رخ داده است، باید به کادر فنی زمان بدهیم تا از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه به درستی استفاده شود و شاهد موفقیت آنها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته